Fujitsu Services: profilátalakítás

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. október 15. 09:10
A Fujitsu Services magyarországi leányvállalata 2002 októberében profil-, illetve ahhoz kapcsolódó szerkezetátalakítás végrehajtása mellett döntött. A profiltisztítás eredményeként a korábbinál még hangsúlyosabb szerep jut a kiskereskedelmi üzleti megoldásoknak és a komplex infrastruktúra-tervezési és üzemeltetési szolgáltatásoknak.
A Fujitsu Services jellemzően olyan komplex informatikai rendszerek kiépítésével foglalkozik, amelyeknek létrehozása felöleli a tanácsadást, az architektúra és az infrastruktúra megtervezését, a rendszer megvalósítását, üzemeltetését és szervizelését, illetve követését az ügyfél igényei szerint.

Magyarországon az új üzleti stratégia alappilléreit a különféle nemzetközi értékesítési hálózatok, hipermarketek, IT-infrastruktúrájának, pénztári rendszereinek kialakítása és üzemeltetése; az IT outsourcing szolgáltatások (kihelyezett jelenlét, távmenedzsment, fokozott rendelkezésre állás); a komplex infrastruktúrák tervezése és üzemeltetése jelentik.

A Magyarországon jelen lévő nagy nemzetközi értékesítési láncok közül az Auchan hipermarketek, a Profi üzletlánc és a Csemege MATCH és SMATCH üzletek európai szintű partnere a Fujitsu Services. A nyugat-európai tendenciákat követve a cég hűségkártyarendszereket, internetes értékesítést vagy - az áruházi informatika új területeként - például úgynevezett "personal shopping" technikákat vonultat fel portfoliójában a már hagyományosan sikeres intelligens pénztárgépes rendszerek értékesítése mellett.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52