Új vezetők a Matáv Csoport leányvállalatai élén
Lipp István
A Híradástechnikai Egyetemen mérnök-közgazdászként végzett. 1973-tól 1990-ig a Magyar Postán dolgozott: különböző pozíciók betöltése után a Távközlés szolgáltatási ügyosztály vezetője lett. 1990. és 1999. között a Matáv marketing osztályvezetője, majd kereskedelmi igazgatója, később az ügyfélmenedzsment ágazat és a kisfogyasztók ágazat igazgatója, majd megbízott marketing vezérigazgató-helyettese, végül a lakossági ágazat igazgatója volt. 1999-től 2001-ig ismét a Magyar Postán dolgozott, kereskedelmi és marketing főigazgatóként, majd 4 hónapig megbízott vezérigazgatóként. Az EPT Rt. vezérigazgatói pozícióját 2001-től töltötte be. 2002-ben megszerezte a Purdue Egyetem (USA) MSM és a Tilburg Egyetem (Hollandia) MBA képesítését.
Molnár Róbert
1991-től 1993-ig az Antenna Hungária Rt.-nél üzemviteli csoportvezetőként dolgozott. 1993-ban került a Matávhoz, 1997-ig a Matáv Pécsi Igazgatóságán dolgozott, kezdetben a Vállalkozási osztály előadójaként, később az Üzleti kommunikációs osztály értékesítési csoportvezetőjeként. 1998-tól 2000 áprilisáig a Matáv Üzleti Kommunikációs Üzletág Értékesítés támogató osztályát vezette, 2000 áprilisától az EPT Rt. marketing osztályvezetője, majd marketing és értékesítési igazgatója.
Kapeller János
Távközlési, valamint közgazdasági szakokleveles üzemmérnök. 1977-től dolgozik a Matávnál, illetve annak jogelődeinél. Pályafutását a Pécsi Postaigazgatóság Javító és Szerelő Üzeménél kezdte, majd annak vezetője lett. 1991-ben megbízást kapott a Matáv által alapított Centrophone Kft. műszaki vezetésére. 1995-től az alközponti tevékenység centralizálásávál létrejött Matávcom Kft-nél különböző igazgatói pozíciókat töltött be, majd 2002 szeptemberétől műszaki igazgatói feladatai mellett a társaság ügyvezetői igazgatói feladatait is ellátta.
Kapcsolódó cikkek
- posTa ... maTáv ... T ...
- Új vezető a Matáv lakossági divíziója élén
- Új menedzsmenttagok a Matáv montenegrói leányvállalatánál
- Londoni elismerés a Matávnak
- A Matáv megszerezte a Telekom Montenegro többségi részesedését
- Mától a Matáv a Telekom Montenegró többségi tulajdonosa
- Matáv - 70 forintos osztalék
- 28 milliárdos Deutsche Telekom hitel a Matávnak
- Matáv többségi részesedés a Telekom Montenegróban
- Deutsche Telekom: "drámai munkahelyvesztés" várható Kelet-Európában
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az akkumulátor a telefon lelke
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.