Nokia Magyarország: új marketingigazgató, új mobilok
A távozó Ménesi rövid tájékoztatást adott a Nokia globális piaci helyzetéről és a közeljövőben, várhatóan szeptemberben a hazai piacra kerülő új készülékekről. A globális mobilkészülék piacon 39%-os részesedéssel rendelkező Nokia 2003-ban összesen 35 új modellel jelentkezik, melyek közül 22 az első félévben jelent meg.
A közeljövő új mobilkészülékei: a személyre szabható, a fiataloknak ajánlott Nokia 3100-as, a Bluetooth funkcióval és kamerával felszerelt Nokia 6220-as és az üzleti felhasználóknak is ajánlott, előre installált szoftverekkel, kétszeres digitális zoom-mal rendelkező fényképezőgépet és videofelvevőt is tartalmazó Nokia 6600-as típus. Ménesi az új készülékek végfelhasználói áráról még nem tudott információkkal szolgálni.
A Nokia 3100 további jellemzői: nagy méretű színes kijelző, elő- és hátlap áttetsző anyagból és grafikákkal készült, tömege 85 gramm, tartalmazza az Xpress-on „elektrofoszforeszkáló" játékelőlapok új generációját.
A Nokia 6600 típus további jellemzői: nagy színes kijelző, három sávos kivitel, bővített személyes információkezelő alkalmazások, továbbfejlesztett grafikus felhasználói felület, több képet tartalmazó multimédiás üzenetek küldhetők/fogadhatók, Bluetotth, infravörös, HSCSD és GPRS kapcsolat támogatása, beépített TCP/IP tecnológia. A felhasználók a Symbian 7.0 operációs rendszerrel kompatíbilis, vagy a legfrissebb Java technológián alapuló alkalmazások hozzáadásával részt vehetnek mobilkörnyezetük formálásában.
Kapcsolódó cikkek
- Nokia: mobil kényelem autóban és azon kívül
- Új stílusú Nokia mobiltelefon
- Mobil fényképnyomtatási szolgáltatás Nokia Nseries készülékekről
- Zeneletöltés mobilra Budapest utcáin
- 3 új, középkategóriás Nokia mobil és 3 új headset
- Nokia szoftverfrissítési szolgáltatás sikere Magyarországon
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Három új Nokia telefon
- Vihart és villámot előre jelző mobil
- Klasszikus mobiltelefon a Nokiától
Adatbiztonsági frissítést adott ki az ASUSTOR
Az ADM 4.3 az adatbiztonságra összpontosít. A zsarolóvírusok és más rosszindulatú programok terjedésével az ADM 4.3 megerősíti védelmét és hivatalossá tesz számos új adatbiztonsági funkciót.
A CineBeam Q-val újra megkezdi a projektorok forgalmazását Magyarországon az LG
Az LG az elmúlt években nem értékesített projektorokat a magyar piacon, 2024-ben azonban újra visszatérnek a cég otthoni vetítői. Az első modell, ami újra nálunk is kapható, rögtön egy újdonság: a januári CES-en bemutatott LG CineBeam Q, ami egy kompakt, szinte műtárgyként is értelmezhető 4K projektor. A készülék egyelőre kizárólag az LG webáruházában kapható, itt viszont 15% kedvezményt kapnak azok, akik elsőként megrendelik a terméket.
Közel 8,8 millió Samsung felhasználó élvezi a Galaxy AI funkciókat
A One UI 6.1 frissítéssel még több eszközön váltak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, amelyekkel a Samsung elsőként a – 2024 februárjában megjelent – Galaxy S24 készülékeket látta el. A szoftverfrissítés a Galaxy S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 és Tab S9 szériát érintette, az AI funkciók márciustól egyre több készüléken váltak elérhetővé, amelynek köszönhetően Európa-szerte több millió felhasználó tapasztalja meg a Galaxy AI élményt.
A CIB Bank a Kyndrylt választotta hitelezési platformja modernizálására
A Kyndryl, a világ legnagyobb IT infrastruktúra-szolgáltatója és a CIB Bank, Magyarország egyik legnagyobb kereskedelmi bankja ma bejelentette, hogy a Kyndryl támogatta a bankot alkalmazásai modernizálásában és fedezetlen hitelezéssel kapcsolatos munkafolyamatai átalakításában. Ennek eredményeként a CIB Bank – a fogyasztói hitelek feldolgozására szolgáló modern és automatizált rendszer bevezetésével – tovább egyszerűsíti hitelezési folyamatát, nagyobb hatékonyságot és jelentős költségmegtakarítást érhet el.
Szeniorok online szokásait vizsgálta egy friss felmérés
Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki az 55 év feletti korosztályról a “Szeniorok a neten” elnevezésű online felmérésből, amelyet idén márciusban készített a BeSocial közösségi média fókuszú digitális ügynökség.