60 százalékkal nőtt a második ukrán mobilszolgáltató nyeresége
Az UMC-nek saját adatai szerint július végén 2,2 millió ügyfele volt, az év eleji 1,7 millió után. Tavaly a cég ügyfeleinek száma mintegy 60 százalékkal nőtt. Egy felhasználó átlagos mobilszámlája 17,2 dollár volt havonta a második negyedben, az első negyed 15,9 dollárja után, de ezt a cég elsősorban szezonális hatásoknak tulajdonítja.
Az UMC gyakorlatilag csak fő versenytársával, az ukrán mobilpiacon első Kijivsztarral küzd a piac felosztásáért. A Kijivsztarral - amelynek tulajdonosa a norvég Telenor – együtt összesen az ukrán mobilpiac 90 százalékát birtokolják. Rajtuk kívül három cég osztozik a piac tíz százalékán.
A 48 millió lakosú Ukrajnában jelenleg több mint 8 százalékos a mobil-lefedettség, és szakértők az országban jelentős növekedési potenciált látnak.
Kapcsolódó cikkek
- Fontos sportoldalt vett a Yahoo az új elnök vezetésével
- Változások várhatók a Yahoo igazgatótanácsában is
- Új vezetés a Siemens Zrt. élén
- Bezöldült a Google
- A Nintendo piaci értéke megközelíti a Sony-ét
- Új tulajdonosa van a harmadik legnagyobb osztrák mobilszolgáltatónak
- Új regionális vezető az APC-MGE élén
- A HP felvásárolja az SPI Dynamics-ot
- FEFO-fókuszváltás: szolgáltatások és hozzáadott érték a zászlón
- Megállapodás született a Deutsche Telekom konfliktusban
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Szegedi IT-startupból nemzetközi siker
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.