Az USA-ban stabilan nő az online reklámszektor

Kiss Ádám Zoltán, 2003. november 11. 20:22
Egy friss felmérés szerint az online reklámok területe 2003 első félévében több mint 10 százalékkal nőtt a tavalyi adatokhoz képest, a fő hajtóerő a keresőkhöz csatolt reklámfelületetek bővülése.
Az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers felmérése azt mutatja, hogy így ez már a harmadik egymást követő negyedév mikor folyamatosan nőnek a reklámbevételek. Tényszerűen a 2002-es első félév 2,97 milliárd dolláros forgalmához képest az idei év első felében 3,29 milliárdos összeget sikerült elérni, ami 10,5 százalékos piacbővülést jelent. A 2003-as adatokon belül a az első negyedév 1,63 milliárdos bevételét a második negyedévben 1,7 százalékkal magasabb, 1,66 milliárd dolláros adat követte. Ez a tendenciának tekinthető folyamat egy 2001-ben elkezdődött mélyrepülés végére tesz pontot, elsősorban a most magára találó, keresőkhöz kapcsolt reklámok segítségével. A felmérés készítői szerint szintén fontos szerepet játszik az internet valódi piactérré válása, melynek eredményeképpen növekednek az online árult termékek értékkategóriái, így a forgalmazók is szívesebben költenek reklámra.
Kulcsszavak: marketing reklám

Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban

A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.

2024. április 26. 11:33

A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra

Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán. 

2024. április 26. 09:55

Az akkumulátor a telefon lelke

A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.

2024. április 26. 09:03

1 év alatt közel 12 évet parkoltak az autósok a Yettel mobilparkolással

A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.

2024. április 26. 07:56

A HONOR uralta 2024 elején a kínai okostelefonos piacot

Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán. 

2024. április 26. 07:23

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50