Interaktív hazai televíziós szolgáltatások útján
Az MHP (Multimedia Home Platform) alapú vevőberendezések (set-top boxok és integrált digitális televíziók) piaca jelenleg felfutóban van, külföldön egyre több cég jelenik meg ilyen eszközökkel, s várható, hogy rövidesen a magyar piacon is a kiskereskedelemben, illetve a szolgáltatóknál beszerezhetők lesznek a földfelszíni digitális televíziós vevőberendezések és hozzáférhetők lesznek az ezekre kifejlesztett alkalmazások is.
Kapcsolódó cikkek
- 2009-től digitális átállás, döntött az Országgyűlés
- Hardverfejlesztésbe kezdett a DivX
- Digitális tévézés notebookon - a belső tunerkártya előnyei
- Mobil tévézésben még elsők lehetünk
- Digitális híradó az Alföld TV-n
- MTE- kerekasztal az audiovizuális média-szolgáltatási irányelvről
- Digitális rádiózás és a televíziózás 2012-től
- Jövő tavasszal indulhat a digitális átállás
- Termékelhelyezés a digitális technikák segítségével
- Az Antenna Hungária és a T-Mobile mobiltelevíziós kísérletet indított
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Szegedi IT-startupból nemzetközi siker
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.