Interpay-Unisys megállapodás a papír alapú fizetési dokumentumok kezelésének kihelyezéséről
A megállapodás eredményeképpen a Unisys egy új pénzügyi szolgáltatási részleget hoz létre az európai kontinens pénzügyi intézményei számára. Ez az üzleti modell összegyűjti a különféle bankok papír alapú dokumentumkezelését, és lehetővé teszi számukra a műszaki újítások kiaknázását és a versenyben maradást, miközben olyan növekedésre lehetőséget kínáló gazdasági rendszert nyújt, amely megfizethető szinten tartja a költségeket.
- Az Interpay dolgozza fel a hollandiai fizetési műveletek nagy részét. Modern számítógéprendszerei segítségével az Interpay a különféle - PIN-kódokkal, azonnali inkasszóval, zsírón keresztüli, MasterCard vagy VISA hitelkártyákkal, a holland elektronikus pénztárca Chipknippel vagy egyéb modern fizetési eszközökkel megvalósított - kifizetések milliárdjait kezeli. A holland fizetési rendszer a leghatékonyabbak egyike a világon.
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- Pénzügyi bűncselekményeket kiszűrő automata rendszer Linz szövetkezeti adatbankjánál
- Következő generációs Unisys szerverek többmagos Intel processzorokkal
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Aktív trójai elleni védelem bankoknak
- Továbbra is dinamikusan emelkedik a mobilbanki szerződéssel rendelkezők száma
- Távolsági pénzátutalás mobiltelefonon
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Minden idők legnagyobb online bankrablása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.