A Motorola megháromszorozta profitját
Az
értékesítés 42 százalékkal 8,56 milliárd dollárra nőtt, messze meghaladva az
elemzői várakozások 6,76 milliárd dolláros átlagát. A nagy növekedést a
nagyszerű mobiltelefon-értékesítéssel magyarázták. Korábban a világelső Nokia
is elismerte, hogy versenytársai piaci részarányt hódítanak el tőle az olcsóbb,
egyszerűbb készülékek vevői körében.
A
Motorola mobiltelefon-értékesítése 67 százalékkal 4,1 milliárd dollárra nőtt,
az eladott készülékek száma 51 százalékkal 25,3 millióra gyarapodott, miközben
a készülékek árát átlagosan 12 százalékkal emelték a tavalyi utolsó negyedhez
képest és 16 százalékkal a tavalyi első negyedhez viszonyítva. Ebben a
részlegben az üzemi eredmény 398 millió dollárra nőtt a tavalyi első negyedévi 114
millióról.
A
második negyedévben a készülékértékesítés 60-80 százalékos növekedésére
számítanak a társaságnál a tavalyi második negyedhez képest. A második
negyedévben 8,2-8,6 milliárd dollár bevételt és részvényenként 14-18 cent
adózott eredményt várnak, nem számolva a félvezető részleg elsődleges
kibocsátásának hatását. A félvezetőrészleg eladásai 21 százalékkal 1,4 milliárd
dollárra nőttek, ott az üzemi eredmény 107 millió dollár volt, a tavalyi első negyedévi
121 millió dolláros veszteség helyett.
Az
eredmények láttán a Motorola szerda reggelig 20,25 dollárra drágult a tőzsdén
kívüli nem hivatalos forgalomban a keddi, 16,22 dolláros New York-i záróról.
Kapcsolódó cikkek
- Motorola - cél a 15-20 százalékos részesedés megtartása
- 4000 főtől válik meg a Motorola
- További 4 ezer állás megszüntetését jelezte a Motorola
- Létszámcsökkentés a Motorolánál
- Veszteség és alacsonyabb bevétel a Motorolánál
- Motorola - az idén kissé nőhet mobiltelefon piac
- 3500 dolgozójától válik meg a Motorola
- Motorola: növekvő készülékeladások, vártnál alacsonyabb bevétel
- A Nokia és a Motorola növelte részesedését a mobilpiacon
- Motorola: a teljes mobil-kollekció a hazai piacon
Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait
Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.
Rangos szakmai versenyen díjazták a Mercedes-Benz duális képzésének tanulóit
2 kategóriában győztek és összesen 4 dobogós helyet szereztek a Szakma Sztár Fesztiválon április 26-án a kecskeméti Mercedes-Benz Academy diákjai. Az országos versenysorozaton 21 tanuló 4 szakmában képviselte a Mercedes-Benz Hungary Kft.-t.
Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói
Tizenegyedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint idén a LEGO a legvonzóbb hazai munkáltató, a BT (British Telecommunications) lett a második, a harmadik helyen pedig a Mercedes-Benz végzett.
Évente 8 milliárd forintot lopnak el bankkártyáinkról a kényelmünk miatt
A kényelmünk visz a vesztünkbe: az interneten gyorsan akarunk lecsapni egy-egy jó ajánlatra és nem törődünk a biztonsággal – ennek köszönhetően újra gyorsan emelkedik a bankkártyás csalások aránya és az az összeg is, amit az ügyfelek a visszaélésekben elvesztenek. Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint néhány lépéssel biztonságossá tudjuk tenni az internetes vásárlásainkat.
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.