A T-Online megnyerte a Vodafone-t és az mmO2-t is a fociüzlethez

MTI Sajtóadatbank, 2004. augusztus 18. 10:47
A T-Online International, Németország meghatározó internetszolgáltatója értékesítette az első osztályú német labdarúgó-bajnokság mobiltelefonon történő megmutatásának jogait a Vodafone-nak és a mmO2-nek.
Az üzlet értelmében a Vodafone Germany és az mmO2 tulajdonában lévő O2 német mobilszolgáltató az elkövetkező két szezonban a német Bundesliga mérkőzéseiről készített képeket és videóüzeneteket küldhet előfizetői telefonjára.

Az Európa legnagyobb telefontársasága, a Deutsche Telekom tulajdonában lévő T-Online idén vásárolta meg a mérkőzések bemutatásának lehetőségét az interneten és mobilkészülékeken, és a mobiljogokat már tovább is adta leányvállalatának, a T-Mobile-nak.

"Ajánlatunkkal most lefedjük csaknem a teljes német mobilpiacot; ezek az üzletek fontos lépést jelentenek üzleti modellünk szélesítése felé" - hangsúlyozta a T-Online igazgatósági tagja, Burkhard Grassmann.

A cég, melynek legtöbb bevétele az internetelérések csak kis haszonkulccsal értékesíthető eladásából ered, azt próbálja meg elérni, hogy ügyfelei egyre növekvő mértékben költsenek a sokkal jövedelmezőbb digitális tartalmakra, videó- és zenei fájlokra.

A T-Online internetes ajánlata a Bundesliga-csomagot havi 3,95 euróért kínálja.

A most megkötött üzlet pénzügyi részletei nem ismeretesek.
Kulcsszavak: mobilszolg sport T-Online

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50