Az EUvonal honlapja a legjobb internetes PR eszköz díját nyerte el
Az EUvonal az Európai Unióról és tagországairól, a szervezet tevékenységéről, Magyarország európai uniós lehetőségeiről és kötelezettségeiről nyújt gyakorlati információt. Az EU-vonalhoz bárki intézhet kérdéseket, nemcsak e-mail-en az info@eu2004.hu
A 2003 februárja óta a Weber Shandwick/GJW politikai és kommunikációs ó tanácsadó cég által működtetett EU tájékoztató szolgálatot a Külügyminisztérium indította, jelenlegi szerződéses partnere a Miniszterelnöki Hivatal.
Az EUvonal a magyar lakosság első számú tájékozódási pontja e témában: eddigi működése alatt közel százezer kérdésre válaszoltak, honlapjukra 1,1 millió látogató kattintott. Idén májusban egyetlen közép-európai jelöltként a világ legrangosabb nemzetközi kommunikációs versenye, a SABRE Arany Díj jelöltjei közé is bekerült.
Kapcsolódó cikkek
- Az EU vizsgálja a filmstúdiók Blu-ray/HD DVD szerződéseit
- Ericsson-díj 2007: kilencedik alkalommal díjazzák a pedagógusokat
- Az EU nagy büntetést szabott ki a Telefónica cégre
- Pornográf az európai YouTube?
- A kartellügyek közel kétmilliárdot hoztak az EU-nak
- Az EU a YouTube-on keresztül informál
- Megjelent az EU rendelete a roamingról
- A magyar EP-képviselő szerint a roaming-díjcsökkentéssel minden fogyasztó jól jár
- Best of Interop díjat nyert a Novell ZENworks Linux Management
- Június 30-án hatályba lép az uniós roamingrendelet
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.