Adverticum-díjas Malév-kampány

forrás Prim Online, 2004. október 12. 18:10
Az idei Internet Hungary alkalmából először osztották ki az A.D. elismerést a szakértő zsűri által legjobbnak minősített online marketingkampány tervezőjének. A megméretésen azok a "bannerek" indulhattak, amelyeknek célba juttatását az Adverticum adserver végzi.
"Amitől egy online hirdetés hatékonnyá tud válni, az éppen a hirdetéskiszolgáló, az adserver, az online marketing targetálása, menedzselése, elszámolása, hatékonyságának mérése nem valósítható meg e nélkül" - fogalmazta meg Kincses Anikó, a cég ügyvezetője. Az Adverticum Rt. különböző fejlesztéseivel folyamatosan küzd az online hirdetések térnyeréséért (sokak számára ma is emlékezetes a meteotargeting megvalósítása, vagyis amikor a kánikulától függött a sörkampány megjelentetése vagy pihentetése), és ezen lépések sorában került sor az A.D. meghirdetésére, amelynek keretében a cég az idén másfél milliós reklámfelületet ajánlott fel az Adverticum Network site-jain (ahol egy hét alatt 600-700 ezer internetező fordul meg hetente).

A hirdetések elbírálásába a kiíró nem kívánt beleszólni, ezért külső szakértőket, Babarczy Esztert (a Műegyetem Médiacentrumának tanárát), Márk Szonját (a Kreatív Online főszerkesztőjét) és Szabó Ákost (az Index gazdasági igazgatóját) kérte fel a zsűrizésre. A vélemények megoszlottak, de az összpontszám alapján az idén az A.D. a Carnation Rt.-nek jutott a Malév-reklámjáért. Szoros versenyben került fel a dobogóra a Kirowski Rt. (Axelelro ADSL videó) és a Neo Interactive (Invitel) kampánya.

A legjobb kreatívok tovább versenyeznek a közönségdíjért a Reklámzabálók éjszakája rendezvénysorozat bannerzabálók részében.
Kulcsszavak: reklám Adverticum

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egy új tévé színt visz a mindennapokba

Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.

2024. április 28. 22:16

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50