Ericsson: multimédiás ügyfélkapcsolati központ biztosítótársaságnak
Az Ericsson megoldása a Folksam 1600 ügyfélszolgálati dolgozója számára kínál teljes körül rugalmas kommunikációs lehetőségeket, ezáltal lehetővé téve bármely telefonról vagy bármely helyszínen a vállalati hálózathoz csatlakoztatott, softphone alkalmazással ellátott személyi számítógépről érkező hívások kezelését. A Solidus eCare megoldás az Ericsson MD110 konvergenciás kommunikációs rendszerén működik. Az Ericsson Mobil Mellék megoldása segítségével 400 alkalmazott jut távoli hozzáférési vagy barangolási lehetőséghez. A megoldás a hagyományos alközpontokkal megegyező funkcionalitást nyújt, és a mobilfelhasználók számára teljes körű hozzáférést nyújt a telefonközponti szolgáltatásokhoz, mint például az üzenetrögzítés és hívásátirányítás.
A Folksam Svédország-szerte több mint 60 irodával rendelkezik, amelyek mindegyike része lesz majd az új kapcsolati központnak. Az Ericsson megoldása biztosítja majd a hívásforgalom irodák közötti folyamatos oda-vissza irányítását, az ügyfelek igényeinek és a rendelkezésre álló erőforrásoknak megfelelően.
A megoldás lehetővé teszi a Folksam számára, hogy figyelemmel kísérje a forgalomterhelést, és ennek megfelelően ossza ki az erőforrásokat. A rendszer a Folksam segítségére van a hosszú távú trendek azonosításában és a jövőbeli erőforrások tervezésében is. Az MD110 megoldással történő teljes integráció révén a Solidus eCare a redundancia előnyeit is kínálja, ezáltal biztosítva, hogy az ügyfélszolgálat szerverproblémák esetén is tovább működhet.
Kapcsolódó cikkek
- Világelső Edge-útválasztó berendezés
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- 1 millió bázisállomás az Ericssontól
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Az Ericsson első negyedéve: 27 százalékkal nőtt a profit
- Ericsson: a személyre szabott, interaktív televíziózásért
- Svanberg: a televízió a jövő hálózatainak hajtóereje
- EDGE Evolution: 1 Mb/s mobil-adatátvitel 2009-re
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.
A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei
Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.