Mobilalkalmazás

Átlagosan háromezerért taxiznak a budapestiek

Ugyan még mindig inkább telefonon rendelnek taxit a fővárosiak, de egyre többen használnak valamilyen taxirendelő mobilalkalmazást is - derül ki a Főtaxi megbízásából készített kutatásból. Az elvárásoknak megfelelően új, hasznos funkciókkal bővült a taxitársaság applikációja, így akár már közvetlenül is felhívhatjuk a sofőrt az alkalmazáson keresztül, ha nem találjuk az autót.

2019. augusztus 18. 12:11

A Samsung támogatja az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljait

A Samsung bejelentette együttműködését az Egyesült Nemzetek Szervezete Fejlesztési Programjával (UNDP), amellyel a szervezet Fenntartható Fejlődési Céljait támogatja. Ezek a globális célok a társadalmat világszerte érintő kihívások megoldására irányulnak, mint például a társadalmi egyenlőtlenségek, a klímaváltozás és a természeti környezet pusztulása vagy az oktatás nehézségei. A Samsung új mobil alkalmazással és egyedi kiegészítőkkel hívja fel a figyelmet a célok fontosságára.

2019. augusztus 9. 11:56

Megújul a Budapest Bank Mobil App!

A 2017 júliusi bevezetése óta a Budapest Bank mobilalkalmazása folyamatosan fejlődött, és számos új funkcióval bővült, idén ősztől pedig teljesen megújult külsővel és felépítéssel találkozhatnak a felhasználók. 

2019. július 31. 13:59

Online HÉV-jeggyel lehet utazni a Hungaroringre

A Formula 1 Magyar Nagydíj idején, augusztus 1. és 5. között a H8-as és H9-es (gödöllői és csömöri) HÉV vonalakon is elérhetővé válik a MÁV alkalmazásban az online jegyértékesítés a MÁV-START Zrt. és a MÁV-HÉV Zrt. együttműködésének eredményeként. 

2019. július 26. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

Négyéves a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szélessávú szolgáltatásokat összehasonlító portálja, a Szélessáv.net, amely az elmúlt egy évben 211 kihelyezett mérőeszközzel több mint 1,3 millió mérést végzett el. Ezzel kapcsolatban a hatóság egy reprezentatív felméréséből az is kiderült, hogy 2018-ban az internetezők – 58 százaléka – leginkább az otthoni internetes telefonálásra panaszkodott, amit a videotelefonálásra (56%) és az online filmnézésre (52%) vonatkozó elégedetlenség követett.

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2019. második negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2019. augusztus 8. 11:32
online sportfogadás