Az IHM szélessávú internetezést népszerűsítő online játékot indított

forrás Prim Online, 2005. április 26. 10:55
Szélessávú internetezést népszerűsítő online játékot indított az Informatikai és Hírközlési Minisztérium. A játékkal a tárca célja a szélessávú alkalmazások előnyeinek gyakorlati bemutatatása, elsősorban a nők érdeklődésének felkeltése. A Nők Lapja Cafe-n (www.nlc.hu) két héten át zajló vetélkedőt több informatikai cég, valamint internet- és tartalomszolgáltató támogatja médiafelületeivel és számos értékes tárgynyereménnyel.
Az online kvízjátékban az érdeklődőknek szélessávú alkalmazásokon alapuló szórakoztató kérdésre kell helyesen válaszolniuk. A játék fődíjai egy kétszemélyes ciprusi nyaralás a Sanoma Startutazástól, egy egy évre szóló chello light szélessávú internet-előfizetés a UPC Magyarországtól, egy HP digitális nyomtató a Hewlett-Packard Magyarországtól, illetve két Nokia mobilkészülék a T-Mobile Magyarország jóvoltából. A fődíjak mellett heti nyereményeket is sorsolnak, melyeket a Prakticomp, a Wiera, az Euroweb, a Sanoma és az IHM biztosít.

A szponzorok a fődíjakat 2005. május 20-án ünnepélyes keretek közt nyújtják át a nyerteseknek az Informatikai és Hírközlési Minisztérium által a Millenáris Parkban szervezett Szélessávú Internet Napon, amelyen a szakma szórakoztató programok széles választékával várja az internet iránt érdeklődők minden korosztályát.

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 13:29

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14