A flashlejátszók piacán is tarol az iPod

Milkovits Gábor, 2005. május 5. 21:43
Az NPD piackutató adatai szerint az Apple iPod Shuffle flashmemóriás zenelejátszó március végéig megszerezte az amerikai piac 58%-át.
A csak januárban startolt iPod shuffle népszerűsége teljessé teszi az Apple sikerét a digitális zenei ágazatban: a merevlemezes iPod 90, az iTunes zeneáruház pedig több mint 70%-os részesedéssel bír az Egyesült Államokban, és másutt is többnyire uralják a piacot. Az Apple 17,8%-kal több iPod készüléket értékesített az Egyesült Államokban az idei első negyedévben, mint az előzőben, miközben a versenytársak, például a Creative eladásai stagnáltak.

Emellett az iTunes zeneáruház áprilisban adta el a 350 milliomodik dalt, becslések szerint pedig még ebben a félévben eléri az 500 milliót.
Kulcsszavak: zene Apple

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55