Már minden második tengerentúli Lufthansa-járaton barangolhatunk a világhálón
Egy nemrégiben készített felmérés szerint a megkérdezett 625 utas 93 százaléka elégedett vagy nagyon elégedett a felhők feletti internetszolgáltatással. A használók rendelkezésére áll a repülés ideje alatt mind a FlyNet saját portálja, amely friss híreket, utazási és vásárlási információkat kínál. Az utasok ezen kívül elektronikus levelezésüket is intézhetik, továbbá beléphetnek vállalatuk intranetrendszerébe is. A hálózat és az utas saját hordozható számítógépe között vezeték nélküli WLAN technológia biztosítja a kapcsolatot. A FlyNet segítségével a Lufthansa üzleti utasai maximálisan hasznosíthatják a repüléssel töltött időt. Ha pedig lazítani szeretnének, a szórakozási lehetőségek teljes skálája szintén a rendelkezésükre áll.
"A visszajelzésekből kiderült, milyen nagyra értékelik a FlyNet szolgáltatást, különösképpen üzleti utasaink" - mondta Thierry Antinori, a Lufthansa German Airlines a marketing és az értékesítés területeiért felelős alelnöke. Ezt támasztja alá az a felmérés is, amelyből kiderül: az utasok 85 százaléka szerint a jövőben a légitársaság megválasztását a fedélzeti internet-hozzáférés megléte is befolyásolja majd.
A FlyNet immár minden második tengerentúli járaton hozzáférhető. Ez azt jelenti, hogy összesen 42 repülőgépet szereltek fel a szolgáltatáshoz szükséges szatellitberendezésekkel. Az elmúlt hónapokban a szolgáltatást további ázsiai és amerikai egyesült államokbeli járatokra terjesztették ki.
Kapcsolódó cikkek
- Szabad a mobilozás az európai légtérben
- Újabb Online szolgáltatásokkal modernizál a Lufthansa
- Mégsem lesz vezetéknélküli hálózat a Boeing szupergépén
- Az Emirates Airlines vezeti be elsőként a légi mobilhasználatot
- Előre kinyomtatható beszállókártya
- Lufthansa Systems ProfitLine/Yield bevételmenedzsment IT rendszer az AiRUnionnál
- iPod-csatlakozó a repülőgépeken
- IP-telefon a vadászgépen
- A Lufthansáé a világ legnagyobb internettel rendelkező légiflottája
- Online jegyfoglalás akár 5.500 Ft kedvezménnyel
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az akkumulátor a telefon lelke
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.