Teljes körű, minden weboldalt elérő mobil internet a T-Mobile-tól

Milkovits Gábor, 2005. június 30. 09:21
A T-Mobile még az idén beindítja teljes körű internetes szolgáltatását „web’n’walk” néven, amelyhez az Opera mobil böngészőjét, illetve kezdőlapként a Google keresőportálját alkalmazzák majd.
Ulli Gritzuhn, a T-Mobile igazgatótanácsának tagja elmondta, hogy a Google, mint kezdőlap alkalmazása jelzés a felhasználók felé arról, hogy a „web’n’walk”-al a PC-jükről már megszokott jellegű, teljes internetes szolgáltatáshoz jutnak mobiltelefonjukon. A kapcsolódó kampány során a cég több nagyméretű színes kijelzővel ellátott új készüléket is piacra kíván dobni. A jelenleg forgalomban lévő eszközök közül a Sidekick II-n, az MDA Compact és az MDA III készülékeken, az új SDA modellen, valamint a Nokia 6680-as, 9300-as és 9500-as okos telefonokon lesz elérhető a szolgáltatás.

A mostani, korlátozott hozzáférést biztosító mobiltelefonos internetes konstrukciók, mint amilyen a T-Mobile „t-zones” vagy a Vodafone „Live!” nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket; a felhasználók általában túl drágának, túl komplikáltnak és nagyrészt haszontalannak tartják őket. A T–Mobile reményei szerint az otthoni PC-ről ismert élményhez jobban hasonlító, gyakorlatilag minden weboldalhoz hozzáférést biztosító megoldás valóban arra ösztönzi majd az előfizetőket, hogy mobiltelefonjukról is olvassanak online újságokat, vagy vásároljanak az interneten. A „web’n’walk” először Németországban és Ausztriában lesz hozzáférhető júliustól, Nagy-Britanniában, Hollandiában és Csehországban pedig szintén még az idén beindítják a szolgáltatást. A mobilszolgáltató százezres nagyságrendű „web’n’walk” előfizetővel számol 2006 végéig, valamint arra is számít, hogy ezek a felhasználók fejenként havonta legalább 10 eurós többletbevételt hoznak majd a cégnek.
Kulcsszavak: T-mobile-hu mobilszolg ISP

Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde

A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből. 

2024. május 8. 14:16

GKID-Mastercard: elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete, miközben hazánkban is hódítanak a kínai webshopok

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése,  valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.

2024. május 8. 13:19

Építőipari innováció: egyedülálló vizsgálatot végeznek a Széchenyi István Egyetem munkatársai

Igazi kuriózum az a vizsgálat, amelyet a győri Széchenyi István Egyetem Építőanyag- és Szerkezetvizsgáló Laboratóriumában végeznek az intézmény munkatársai. Feladatuk egy piaci bevezetés előtt álló termék, a rozsdamentes acélból készített, hullámos gerincű gerenda viselkedésének feltérképezése. A hullámos kialakítás jelentősége, hogy a gerinc merevsége nagyobb a hagyományos, egyenes gerinchez képest, ezáltal csökkenthető a profil vastagsága, súlya, végső soron bekerülési költsége és az előállítás környezeti terhelése is.

2024. május 8. 12:50

GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése,  valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.

2024. május 8. 11:28

HONOR tippek a gigabájtok jó kihasználásához

A technológia fejlődésével egyre nagyobb jelentősége van az okostelefonok tárhelyének. Az egyre jobb minőségű képek és videók, a komplex alkalmazások és az MI megoldások mind egyre inkább csak igénylik a tárhelyet. Ugyan a HONOR eszközei kifejezetten magas tárhellyel érkeznek, mi magunk is tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőlük.

2024. május 8. 10:06

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36