Új szoftveres nyilvántartás és személyi változások az Est Indoor-nál
Az értékesítési adatok alapján az Est Indoor piacvezetőként zárta a május hónapot, 39%-os piaci részesedésével megelőzte versenytársait. A termékfejlesztés mellett az ügyfelek hatékonyabb kiszolgálása érdekében a közeljövőben ügyfél-elégedettségi vizsgálatot indít az Est Indoor. A felmérés célja, hogy a megrendelők igényeit és elvárásait részletesen megismerje a cég, és az eredményeket hasznosítsák az operatív és stratégiai munkában.
Személyi változások
Bíró Orsolya, az O-Zone/Est Indoor Kereskedelmi és Marketing igazgatója 2005. július 1-jétől önálló, független vállalkozásban folytatja tevékenységét a magyar médiapiacon. Vezetésével 62 millió képeslap került az O-Zone/Est Indoor terjesztési hálózatába, és 100 000 darab plakát megszületését koordinálta - magyar és nemzetközi vállalatok megrendelésére. Saját cége mellett ugyanakkor külső tanácsadóként vállal szerepet az Est Indoor további építésében, tapasztalataival erősítve a nagy lehetőségeket rejtő média fejlesztését.
Bíró Orsolya helyét az operatív irányításban Kosztolánczy György veszi át a Kereskedelmi és Marketing Igazgatói poszton, aki 2004 októberében érkezett az Est Médiához. Az új vezető feladata a jövőben az értékesítési és koordinációs csapat operatív vezetése lesz.
A stratégiai irányítás az Est Indoor-nál a jövőben is Bartucz László ügyvezető igazgató látja el.
Kapcsolódó cikkek
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- A tajvani Catcher feladta magyarországi beruházási tervét
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.
Az AGON by AOC bővíti az új G4 gaming termékcsaládot
Az AGON by AOC – a világ egyik vezető gaming monitor* és IT-kiegészítő márkája – bemutatja a G4 sorozat legújabb tagjait az elismert AOC GAMING portfólióból, a 23,8 hüvelykes (60,5 cm) 24G4XE és a 27 hüvelykes (68,6 cm) 27G4XE modelleket. Az idén bemutatott, formabontó, lopakodó repülőgépek által inspirált dizájnnal rendelkező új G4 sorozat, a 24G4X és 27G4X állítható magasságú Full HD modellekkel, valamint a QHD Q27G4X modellel, már elérhető a piacon.
Először szerzett aranyérmet magyar csapat a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Az idén Szíria által rendezett Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpia (IIOT) világversenyt a miskolci Földes Ferenc Gimnázium diákjai nyerték meg a tíz résztvevő csapat közül. A világverseny előkészületeihez is jelentősen hozzájárult Magyarország, hiszen az idei versenyre kiválasztott feladatok kétharmadát magyarok állították össze.
A Vodafone országos hálózatfejlesztési programja újabb mérföldkőhöz érkezett
A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben, Székesfehérváron és Nyíregyházán élvezhetik a szolgáltató ügyfelei a gyorsabb mobilinternetet.
Digitális gyermekvédelmi konferenciát szervezett az NMHH és az ELTE
A szabályozás területén megindult fejlődés Európa és Magyarország számára is kiemelten fontos, csak ez teremti meg a lehetőséget a gyermekek szexuális kizsákmányolásának feltárásához, és teszi lehetővé, hogy a bántalmazás önkéntes bejelentése és a monitorozási kötelezettség közösen segítse a gyermekek védelmét az online térben. Többek között ez is elhangzott a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) támogatásával, az ELTE Állam- és Jogtudományi Kar által a gyermekek online bántalmazása elleni védekezésről szervezett konferencián.