A magyar HAAP Media a világpiacon
forrás Prim Online, 2006. február 16. 16:54
A NASDAQ-on jegyzett JupiterMedia Corporation vásárolta meg a magyar HAAP Media Kft. által létrehozott két online fotóügynökség, a Stock.xchng és a Stockxpert.com tulajdonrészének 49,7%-át.
A két fotóügynökség a Dream Interactive Kft. és leányvállalata, a HAAP Media Kft. által közösen üzemeltetett nemzetközi piacvezető online fotóügynökségei. Hamza Péter 2001-ben hozta létre ingyenes stock fotó weboldalát, a Stock.xchng-et. Az oldal népszerűsége abban rejlik, hogy közel 200 000 kategorizált fotót tartalmaz, havonta mintegy 40 millió oldalt töltenek le világszerte. A weboldal rendkívül kelendő hirdetési felület lett, az Alexa szerint a világ 1500 leglátogatottabb oldala közé tartozik már a szolgáltatás.
A másik weboldal, a www.stockxpert.com, 2005-ben született meg, szintén a Dream Interactive gondozásában. A szeptemberi indulás óta rendkívül gyors fejlődés tapasztalható, melynek eredményeként a weboldal jelentős szerepet tölt be a dinamikusan fejlődő "micropayment" stock fotó piacon. A képek méretétől függően 1-4 dollárt kell fizetni, melyből a fotósok 50%-os részesedést visszakapnak. Minden profi igényt kiszolgál az oldal, egy kép több felbontásban is letölthető, szabadon használható.
A JupiterImages, a NASDAQ-on jegyzett (JUPM) JupiterMedia Corporation divíziója, mely az aktív felvásárlásoknak köszönhetően a világ harmadik legnagyobb online fotóügynöksége lett, előtte csak a Getty Images és a Corbis foglal helyet. A JupiterMedia tulajdonába többek között olyan márkák tartoznak, mint a JupiterResearch, az Internet.com, az Earthweb, valamint a Photos.com.
Pfaff András és Hamza Péter, a HAAP Media és a Dream Interactive cégcsoport tulajdonosai nagyon gyors fejlődést várnak az együttműködéstől. Elmondásuk szerint a JupiterImages tőkeinjekciója, fókuszált portfoliója és szakmai tapasztalata rendkívül jó lehetőségeket teremt, hogy a cég stockfotó szolgáltatásai további rendkívül gyors növekedést produkáljanak.
A másik weboldal, a www.stockxpert.com, 2005-ben született meg, szintén a Dream Interactive gondozásában. A szeptemberi indulás óta rendkívül gyors fejlődés tapasztalható, melynek eredményeként a weboldal jelentős szerepet tölt be a dinamikusan fejlődő "micropayment" stock fotó piacon. A képek méretétől függően 1-4 dollárt kell fizetni, melyből a fotósok 50%-os részesedést visszakapnak. Minden profi igényt kiszolgál az oldal, egy kép több felbontásban is letölthető, szabadon használható.
A JupiterImages, a NASDAQ-on jegyzett (JUPM) JupiterMedia Corporation divíziója, mely az aktív felvásárlásoknak köszönhetően a világ harmadik legnagyobb online fotóügynöksége lett, előtte csak a Getty Images és a Corbis foglal helyet. A JupiterMedia tulajdonába többek között olyan márkák tartoznak, mint a JupiterResearch, az Internet.com, az Earthweb, valamint a Photos.com.
Pfaff András és Hamza Péter, a HAAP Media és a Dream Interactive cégcsoport tulajdonosai nagyon gyors fejlődést várnak az együttműködéstől. Elmondásuk szerint a JupiterImages tőkeinjekciója, fókuszált portfoliója és szakmai tapasztalata rendkívül jó lehetőségeket teremt, hogy a cég stockfotó szolgáltatásai további rendkívül gyors növekedést produkáljanak.
Kapcsolódó cikkek
- 4.9.8-as verzióra frissített a Bibble Pro RAW-feldolgozásban
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Handabandázik a T-Online
- Frissült az Adobe Camera Raw plugin
- Hogyan készítsünk jobb felvételeket a középre súlyzott fénymérés használatával?
- Google: a weboldalak tizede veszélyes kódot tartalmaz
- Barkácsoljunk fotóállványt zsinórból!
- Magyar a legjobb európai webkettes oldalak között
- Magyar portál az EU web 2-es versenyében
- Xerox technológia számítógépes tartalmak egyszerűbb színkezeléséhez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
K&H: négy lépésben a planetáris szuperintelligencia felé
Az emberi gondolkodáshoz hasonlóan működő gépi intelligencia megjelenését szakértők még igen távoli lehetőségként értékelik. Ugyanakkor az MI fejlődése gyorsuló ütemben zajlik. A valódi kérdés nem az, hogy mikorra válik valósággá ‒ hiszen itt van velünk, a mindennapok része. Sokkal inkább úgy kell feltenni a kérdést, hogy milyen fázisokon keresztül alakul ki, és a végén mit hozunk ki belőle mi, emberek – mondja Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.
2024. május 12. 10:26
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
2024. május 3. 19:59
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
2024. április 20. 11:36