SAS: 1,68 milliárd dolláros rekord-árbevétel tavaly
Középpontban az ügyfél
„Ügyfeleink a SAS®9 Enterprise Intelligence Platform segítségével nagyobb profitra tehetnek szert, és növelhetik ügyfeleik elégedettségét” – jelentette ki Jim Goodnight elnök-vezérigazgató. „Minden eddiginél nagyobb igény van technológiáink, megoldásaink és iparági szakértelmünk iránt, amely a SAS számára kiváló piaci pozíciót teremt.”
Az iparági megoldások közül továbbra is a banki megoldások vezetnek 10%-os növekedéssel, a kiskereskedelem területe 20, az oktatásé 16, a biztosításé 12, a kormányzaté pedig 11%-kal nőtt. A horizontális, iparágakon átnyúló üzleti megoldások nemzetközi eladása 2004-hez képest 24 %-kal emelkedett a vállalati teljesítménymenedzsment, a HR, a marketing-automatizálás és a kockázatkezelés területén elért bővülésnek köszönhetően.
Több mint 3400 jelenlegi SAS-ügyfél vásárolt 2005-ben további licenceket, ami azt mutatja, hogy a vállalatok valóban magasnak tartják a SAS termékeibe fektetett beruházásaik értékét. „A SAS hosszú múltja is magyarázza erős ügyfélkapcsolatainkat” – fejtette ki Jim Goodnight. „Vevőink hűségének megőrzése érdekében nagy súlyt helyezünk az ügyfélmegtartásra, és árbevételünk 24%-át fordítjuk kutatásra és fejlesztésre.”
Az SAS piaci helyzete a BI területén
Számos befolyásos piacelemző ismerte el a SAS vezető szerepét 2005-ös jelentésében. A Gartner Inc. „Magic Quadrant for Business Intelligence Platforms, 1Q06” című kutatásában a SAS a Piacvezetők síknegyedébe került.
A CIO Insight szaklap felmérése szerint az üzleti intelligencia kategóriában „egyértelműen a SAS vezet”.
Az informatikai döntéshozók irányadó amerikai lapja immár harmadik alkalommal adta közre éves felmérését „2005 Vendor Value Survey” címmel, amely 884 informatikai menedzsertől kérdezte meg, hogy preferált gyártóik biztosítják-e az elvárt értéket és megbízhatóságot.
A válaszolók előbb megnevezték azokat a gyártókat, amelyekkel üzleti kapcsolatban álltak az elmúlt 12 hónapban, majd hét alapvető kritérium szerint értékelték őket. A felmérés összességében azt mutatta, hogy az amerikai döntéshozók 2005-ben elégedettebbek voltak a gyártókkal, amelyek közül 18, beleértve a SAS-t is, az előző évinél jobb pontszámot ért el.
Kapcsolódó cikkek
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.
Így lesz egy közösségi ötletből a Cápákat is vonzó innováció
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.
A Continental a DeepDrive-val közösen fejleszt integrált fékkel ellátott kerékmeghajtást
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.
Digitális kikapcsolódás – ezt tedd zsebre
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.