Megháromszorozódott az Apple otthoni felhasználóinak száma

forrás Prim Online, 2006. június 27. 16:27
Az Apple számításai szerint 2004-ben Magyarországon csak minden tizedik Apple-vásárló volt otthoni felhasználó, míg a tavalyi évben már minden harmadik vásárló választott otthoni használatra Apple termékeket.
Ennek a jelentős növekedésnek köszönhetően 2006. június 28-án, szerdán délelőtt 10.00 órakor nyitja kapuit a harmadik Apple Center Budapesten, a MOM Parkban. Ez az első alkalom, hogy egy bevásárló központ ad otthont egy Apple Centernek, valamint ez az első olyan Apple üzlet, mely vasárnap is nyitva tart. A bolt üzemeltetője a Starking Kft., amely már több mint tíz éve az Apple partnere. Az új üzlet bemutatóteremmel és szervizzel várja a rajongókat az otthoni felhasználóktól a professzionális szakemberekig.

Az Apple termékek értékesítési volumene több mint 100%-kal nőtt Magyarországon az elmúlt évben, ami jelentősen meghaladja az amúgy is igen dinamikus világviszonylatban mért növekedési ütemet. Ez az eredmény egyebek mellett annak a stratégiai döntésnek következménye, mely szerint az Apple már nem csak a professzionális felhasználókat célozza meg, hanem legújabb termékcsaládjával olyan szórakoztató központtá kíván válni a digitális életérzés kommunikálásával, mely az otthoni felhasználók életének is részévé válik. Az iPod 2001-es bevezetése és a digitális zenei világ meghódítása volt az első látványos lépés az otthoni felhasználók kegyeiért. Ezt követte a kényelmes és egyszerű használat érdekében távirányítóval is ellátott és esztétikai élménynek sem mindennapi iMac majd Mac Mini megjelenése, valamint az iLife ’06 digitális életstílus szoftver bevezetése.

Kulcsszavak: +céginfo Apple

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val

A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében. 

2024. május 1. 10:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14