Infrastruktúra-optimalizáció középvállalatoknak
- azonosság- és jogosultságkezelés
- asztali számítógépek, szerverek és egyéb informatikai eszközök karbantartása
- biztonság és hálózatkezelés
- adatmentés és -visszaállítás
A modell alkalmazása segít megállapítani, hogy az ügyfelek jelenlegi megoldásai mennyire felelnek meg a leghatékonyabb, leginkább takarékos gyakorlatnak, és segít abban is, hogy a modell által ajánlott változtatásokkal az ügyfelek további költségeket takaríthassanak meg.
Kapcsolódó cikkek
- SharePoint portál az ELTE-n
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
- Megsemmisített iratok - megszüntetett GVH-eljárás
- Online munka- és állásközvetítés: Vienna.hu
- Meg lehetne előzni a jogtalan hivatali adatáramlást
- Sikeres Atigris év
- "Az év informatikai újságírója" 2006
- Megoldás a bizalmas információk védelmére
- Microsoft díjeső az Atigrisnek
- Ötcsillagos Gold Partnerré vált az Atigris
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.