Döntési szintekhez igazodva
A fenti, csaknem minden vállalatnál alkalmazható megoldások mellett a döntéstámogató rendszerek speciálisabb válfajaival is foglalkoznak. A két éve alakult Ellátási Lánc Menedzsment (SCMS) üzletáguk nevének megfelelően a cégek ellátási láncának optimalizálására szakosodott. Közepes méretű cégeknél a francia Dinasys Skep nevű, különösen az élelmiszer-, gyógyszer- és vegyiparban bevált termékére támaszkodnak, a nagy nemzetközi cégek fenti tevékenységének támogatására pedig az amerikai Manugisticsszel kötöttek viszonteladói, valamint tanácsadói partnerszerződést. Üzletfeleik - idehaza többek között a Bestfoods, a Friskies, illetve a GE Lighting - eredményként például alacsonyabb készletszintet, jobb erőforrás-kihasználást, alacsonyabb összköltséget tudnak felmutatni, és ma már az áruhiány is ismeretlen fogalom számukra. Egy másik üzletáguk, az Efficient Consumer Response (ECR), az amerikai Information Resource gyártók és kereskedők együttműködését támogató Apollo termékcsaládjával foglalkozik, amelynek bevezetésével a kiskereskedelmi láncok, illetve a tömegcikkgyártók - így pl. a Coca-Cola, a Henkel, a Tesco, a Tschibo és az Azur - versenytársaiknál gyorsabban és pontosabban képesek a vevők igényeire reagálni. A kereskedőknél a választék elhelyezése a rendelkezésre álló helyen a gyártók kívánalmainak megfelelően optimalizálható, míg a gyártók a vevők változó igényeihez igazodva alakíthatják ki termékkínálatukat.
Kapcsolódó cikkek
- A Red Hat felvásárolta az Amentrát
- Biztonságspecialistát vásárolt a Microsoft
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Megvenné a VIA-t az nVidia?
- Magyar Telekom: 74 forintos osztalékjavaslat
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A BMC Software megvásárolja a BladeLogicot
- Gondban a Siemens
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
A SteelSeries egy új színárnyalattal bővíti a díjnyertes Nova Pro Wireless headsetet
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.
Így lesz egy közösségi ötletből a Cápákat is vonzó innováció
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.