Megőrzi kínai piaci részesedését a Nokia
Kínában jelenleg 400 millió mobil-előfizető van; a piac fontos hadszíntere a nagyvállalatok csatájának. A Nokia jelenlegi részesedése a kínai piacból 36 százalék körül alakul.
A Nokia 2006 első kilenc hónapjában Kínában, Hongkongban és Tajvanon 3,95 milliárd eurós bevételt ért el, 45 százalékkal többet, mint a tavalyi év megfelelő időszakában; a növekedés üteme csaknem kétszerese a globális 26 százaléknak.
A Nokia arra számít, hogy kínai növekedése lassulni fog: 15 százalék feletti többletet várnak. A Nokiának Kínában hat kutató-fejlesztő egysége, négy gyártó telephelye van; kínai alkalmazottainak száma 7277, egyharmadával több, mint egy esztendeje.
Kapcsolódó cikkek
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Kína online háborúra készül
- Három új Nokia telefon
- Kábeltolvajok miatt akadozik az internet Vietnamban
- Vihart és villámot előre jelző mobil
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Hibás Symantec-frissítés bénított le kínai PC-ket
- A Nokia beperelte a Qualcommot
- Klasszikus mobiltelefon a Nokiától
- Origami telefon a Nokiától
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.