Mint a mágnes
A CMST a SAS Institute CRM Knowledge Solution Series (CKSS) sorozatának első ajánlata. Az iparág- és alkalmazásspecifikus megoldásokat tartalmazó sorozat tagjai - gyors eredményeket kínálva a legégetőbb ügyfélkapcsolati irányítási feladatokra - segítik majd a marketingmunkát, s így alkalmazásuk hatékonyabb ügyfélelérést és -kiszolgálást ígér. A sorozatot később a csalások felderítésére és a keresztértékesítésre is kiterjesztik.
A CMST a folyamatot teljes egészében támogató, integrált lemorzsolódáskezelő megoldás, vagyis az adatok összegyűjtését és raktározását az előrejelzéses alapon működő lemorzsolódásmodellezés követi, az eredményeknek az értékesítési hálózatban dolgozók részére történő "elosztása" pedig a legkülönbözőbb adathordozókon - többek között vállalati intraneten és portálokon - keresztül történik.
A SAS Institute globális informatikai stratégája, Jim Davis szerint az európai és amerikai telekommunikációs cégeknek évente körülbelül negyedmilliárd dollárjuk bánja az ügyfél-lemorzsolódást. Az európai telekommunikációs cégeknél tapasztalt évenkénti átlagos 25-30 százalékos lemorzsolódási arány mellett az elvesztettek helyett új ügyfelek szerzése akár 3 évet és ügyfelenként 700 dollárnyi költséget is jelenthet. Ezért a fenti, a lemorzsolódás megállításához használható megoldás - állítja Davis - nagymértékben segítheti a telekommunikációs cégeket, hogy fenntartsák megszerzett piaci pozícióikat.
A megoldás részeként kifejlesztett Rapid Result szolgáltatással pedig - a szokásos 3-4 hónap helyett - a felhasználó és a telepítő közös munkával akár 2-6 hét alatt is mutathat fel eredményt.
A Magyarországon most bevezetésre kerülő terméket már több európai telefontársaság is alkalmazza. Így például a marketingkampányok célcsoportjainak kiválasztása, az árszimuláció és olyan nem CRM-es - például az emberi erőforrások elemzése - alkalmazások mellett a lemorzsolódás-kezeléshez is SAS Institute-terméket használ Franciaország vezető telekommunikációs vállalata, a France Télécom. Ennek része a France Télécom Cartes, amelynek ügyfelei hívásaik díját közvetlenül bankszámlájukról vagy telefonszámlájukon keresztül egyenlíthetik ki a kártyaszám és az azonosító kód felhasználásával. A CMST alkalmazásával a cég már előre érzékeli a potenciális lemorzsolódást, például a kártyahasználat rendszeres vagy nagyarányú csökkenéséből, és azonnal lépéseket tud tenni - ha érdekében áll - ügyfelei megtartásáért. A lánc végén képes reménybeli ügyfeleit modellezni, s így a számára leginkább megfelelő terméket, csomagot dobhatja piacra - elhalászva így azokat a konkurensek elől.
Ugyancsak Churn Management Solution for Telecommunicationst használ többek között a Belgacom, az osztrák Max.Mobil és Dánia vezető telekommunikációs szolgáltatója, a Tele Danmark is.
Kapcsolódó cikkek
- Biztonságspecialistát vásárolt a Microsoft
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Megvenné a VIA-t az nVidia?
- Magyar Telekom: 74 forintos osztalékjavaslat
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A BMC Software megvásárolja a BladeLogicot
- Gondban a Siemens
- A DT 20 százalékot szerez az OTE görög távközlési cégben
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
A SteelSeries egy új színárnyalattal bővíti a díjnyertes Nova Pro Wireless headsetet
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.
Így lesz egy közösségi ötletből a Cápákat is vonzó innováció
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.