Sony Ericsson: 27 százalékos részesedés a magyar piacon
A mobiltelefonokat gyártó és forgalmazó Sony Ericsson 2 százalékponttal, 27 százalékra növelte részesedését a magyar piacon az első félévben a tavalyi 25 százalékról - mondta Wágner Tibor, a cég kelet-közép-európai igazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.
Kifejtette: az eddig rendelkezésre álló adatok szerint az első félévben 1,2 millió új mobiltelefont adnak el a gyártók a magyar piacon, míg éves szinten 2,6-2,8 milliót.
Az igazgató közölte: a magyar piac stabilizálódik, mivel egyre kevesebb az új előfizető.
A Sony Ericsson tapasztalatai szerint a magyar piacon is nő a harmadik generációs (3G) készülékek iránti kereslet, mivel egyre több értéknövelt szolgáltatást nyújtanak a szolgáltatók.
Kérdésekre válaszolva elhangzott: lerövidült a készülékek használatának ideje, míg korábban 1,5-2 évente cserélték le mobiljukat a magyar ügyfelek, addig ma már inkább másfél évente.
A Sony Ericsson célja az, hogy tovább erősítse pozícióját a magyar piacon, amit részben elősegít az, hogy több új készüléket is bemutat, illetve piacra dob a közeljövőben.
Wágner Tibor elmondta, hogy ma már szinte csak fényképezőgéppel ellátott telefont vesznek az emberek, az összes eladott mobil 85-90 százaléka kamerás.
Az eseményen elhangzott az is, hogy a magyar piacon a három legnagyobb gyártó, sorrendben a Nokia, a Sony Ericsson és a Samsung, az összes eladott készülék 85 százalékát szállítja.
Kapcsolódó cikkek
- Erősebb alternatív szolgáltató a piacon
- DT: Újabb egyeztetés, de folytatódik a sztrájk
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.