Új generációs tarifacsomag a Pannontól
Új tarifacsomagokat kínál a Pannon. A Pannon Limit előfizetői egyszerre élvezhetik a hagyományos kártyás megoldások által kínált költségkontroll előnyeit, az annál kedvezőbb percdíjakat és készülékárakat, valamint a számlás előfizetésekhez hasonló fizetési kényelmet.
Az új generációs tarifacsomag lényege a havi keretösszeg, mely biztosítja a tervezhetőséget, így az ügyfelek bizonyosak lehetnek abban, hogy költségeik nem lépik túl a tervezett határt. A Pannon Limit határt szab a költésnek, hiszen a keret lebeszélését követően nincs lehetőség további hívások kezdeményezésére, SMS küldésre. A havi keret automatikusan újratöltődik minden hónapban és teljes egészében felhasználható beszélgetésre és adatforgalomra. A keretösszegen felül az új generációs tarifacsomagnak külön előfizetési díja nincsen. A havi keret természetesen nem jelent merev korlátot: ha az ügyfél mégis többet kíván beszélni vagy SMS-ezni, az egyenleg bármikor kiegészíthető, növelhető bármilyen Pannon Feltöltőkártyával. Az új generációs kártyás tarifacsomag nemcsak akkor jelent kiváló lehetőséget, ha saját magunknak keresünk előnyös megoldást: választ ad a szülők problémáira is, akik olyan mobil-előfizetést keresnek gyermekeiknek, amely jól tervezhető, kényelmes, mégis rugalmas. Ha gyermekünk – mondjuk a zsebpénzéből – további összeggel kívánja növelni egyenlegét, ennek sincsen semmi akadálya. További előny, hogy a havi kifizetések a számláshoz hasonló módon kényelmesen intézhetőek, nem szükséges a rendszeres feltöltéssel bajlódni.
Mindennek köszönhetően az új generációs tarifacsomag ideális megoldást jelent mindenkinek, aki egyszerre kíván élni kártyás előfizetésekre jellemző kiszámítható költségek előnyeivel – a Pannon Limit mindössze 2850 forint havonta –, valamint a számlás előfizetésekhez hasonló kedvező perc- és SMS-díjak lehetőségével. Az új generációs tarifacsomag előfizetői számára nyitva állnak azok a kedvezményes készülékvásárlási lehetőségek is, amelyeket a kártyás ügyfelek általában nem vehetnek igénybe.
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.