Több mint 300 embert vesz fel a Nokia Komárom
A Nokia ma bejelentette, hogy új munkaerő felvételével létszámot tervez emelni komáromi mobiltelefongyárában. Az újonnan felvett munkatársakkal együtt a komáromi Nokia alkalmazottak létszáma meghaladja majd az 5300 főt. A Komáromban gyártott termékportfólió folyamatosan bővül. A Nokia az új alkalmazottak felvételére dedikált kampányt folytat az elkövetkezendő hetekben. A kampány részeként a Nokia Komárom különböző egyetemi és főiskolai állásbörzéken is részt vesz, és a Komárom-környéki városok álláspiacain is megjelenik. A felvételi folyamat várhatóan októberben záródik le.
„A Nokia fontos és megbízható munkáltató Magyarországon – mondta Timo Kahelin, a komáromi gyár ügyvezető igazgatója. Hozzátette: „Büszkék vagyunk komáromi eredményeinkre, és arra, hogy a helyi közösség aktív és felelősségteljes tagjai vagyunk. A portfoliónk az évek folyamán bővült: a Nokia Komárom jelenleg több tucat különböző készüléket állít elő. Mindezt nem érhettük volna el a munkatársaink elkötelezettsége nélkül.”
A gyár az első komáromi mobiltelefon legyártása (1999) óta folyamatosan bővült. A Nokia komáromi beruházásai összesen közel 200 millió eurót tesznek ki. Ebbe a kezdeti zöldmezős beruházás, a 2004-es bővítés és a gyár legújabb bővítése: az év elején bejelentett logisztikai központ építése is beletartozik. Jelenleg a Nokia megközelítőleg 5000 embert foglalkoztat Komáromban.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.
Díjnyertes Samsung klímamegoldások az MCE 2024-en
A Samsung Electronics Air Conditioner Europe (SEACE) legújabb fejlesztéseivel és termékeivel vett részt a 2024-es Mostra Convegno Expocomfort (MCE) hűtés-fűtéstechnikai szakkiállításon. Az MCE kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalat bemutathassa mind a lakossági, mind a kereskedelmi termék- és szolgáltatáskínálatát a HVAC+R* területén, amelyeket a kényelem és az összekapcsolhatóság vezérel. A szakkiállításon a Samsung tovább erősíthette iparági pozícióját, a termékeket MCE Kiválósági díjakkal ismerték el, illetve a 2024-es Év Terméke díjat is elnyerte a vállalat.