Boltokban az Xbox-os Halo 3
Az éjféli premier előtt órákkal hosszú sorok alakultak ki az amerikai üzletek előtt, azonban semmilyen incidensről vagy egyéb problémáról nem érkezett hír. A Reuters által megkérdezett első vásárlók mind lelkesen nyilatkoztak a játékról, hozzátéve, hogy sokukat éppen a Halo széria késztette arra, hogy az Xbox 360-at válasszák. A Microsoft 2004-ben 125 millió dollár értékben adott el Halo 2 kópiákat az első napon, most pedig a harmadik epizóddal szeretnék elérni a 140 milliót, amivel felülmúlnák minden idők legnagyobb bevételét hozó mozipremierjét is – igaz persze, hogy egy mozijegy jóval kevesebbe kerül, mint a Halo 3 egy példánya. A Microsoft 2005. novemberben dobta piacra az Xbox 360 játékkonzolt, ám a készülék az eddigi viszonylag kedvező eladási mutatók ellenére egyelőre nem hozott profitot a cégnek. A vállalat reményei szerint a Halo 3 sorsfordító mérföldkőnek bizonyul majd ebben a tekintetben, habár az is valószínű, hogy az új játék sikere önmagában nem mozdítja majd elő túlzott mértékben a már két éve a piacon lévő konzol eladásait.
Az utolsó generációs játékkonzolok közül az újfajta szemléletet hozó, a videójátékokat eddig nemigen kultiváló női és idősebb célcsoportokat is magával ragadó, és nem mellékesen vetélytársainál olcsóbb Nintendo Wii a legnépszerűbb világszerte. Ugyanakkor a riválisainál egy évvel korábban érkezett Xbox 360 is viszonylag stabil pozíciót vívott ki magának, éppen a sikeres játékprogramoknak köszönhetően. Eközben az utóbbi idők amerikai árcsökkentéseinek hatására a Sony PlayStation 3 is kezd lassan magára találni, azonban újabb hátrányt jelent a Sony számára, hogy miközben a Nintendónak ott van a Zelda és a sportjátékok, a Microsoftnak pedig a Halo 3, addig a talán legfontosabb PlayStation játéknak számító Grand Theft Auto IV október helyett csak jövő tavasszal kerül kiadásra.
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja
A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?