Felére csökkentette a PS3 előállítási költségeit a Sony
Az eredeti 60 GB-os PS3 minden egyes darabja mintegy 800 dollárjába került a Sony-nak a 2006. novemberi amerikai premier idején, most viszont szakértői számítások szerint a különböző, jelenleg gyártás alatt álló modellek átlagos előállítási ára 400 dollár körül van. Eközben a 80 GB-os verzió 499, a 40 GB-os új alapváltozat pedig 399 dollárba kerül a tengerentúlon, vagyis ha hinni lehet az elemzői becsléseknek, a Sony jó úton van afelé, hogy teljesítse tervét és idén már profitot hozzon neki az utolsó generációs játékkonzol. Az előállítási költségek lefaragásában oroszlánrésze volt az új csiptechnológiának, valamint annak is, hogy a cég az újabb modellekbe már nem szerelte be azokat a lapkákat, amelyek a PS2-játékokkal való kompatibilitást biztosították. Ennek persze az is az oka, hogy a legnagyobb nyereséget hozó új játékprogramok eladásait kívánják ily módon felfuttatni.
A PlayStation 3 forgalma a kezdeti nehézségek után 2007 vége felé jelentősen fellendült, köszönhetően az árcsökkentéseknek, illetve a Nintendo Wii tengerentúli készlethiányának. Mivel a gyártási költségek csökkenése miatt a PS3 egyre kevesebb veszteséget termel, az eladott játékprogramok pedig profitot hoznak, elemzők szerint az idei pénzügyi évben a Sony játékrészlegének vesztesége a tavalyi 2,1 milliárd dollárról 1,4 milliárdra fog mérséklődni.
Kapcsolódó cikkek
- DivX-filmek a Sonytól
- Új Sony szórakoztató PC-k a CES 2008 rendezvényen
- A200 - a Sony bemutatja az A100 DSLR utódját
- A Sony BMG katalógusa is mp3-ban - vége a DRM-nek?
- Új Sony Cyber-Shot S730
- Noteszgépek Intel mobil Penryn processzorokkal
- Cyber-shot S730: újabb kompakt fényképező a Sonytól
- A Sony is abbahagyja a rear-projection tévék gyártását
- A Sony húz hasznot a Nintendo Wii-hiányból
- A Nintendo piaci tőkeértékben megelőzte a Sonyt
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
A világ tíz legnagyobb e-jármű-gyártója a Continental gumiabroncsaira támaszkodott 2023-ban
A Continental a tavalyi évben először szállított gumiabroncsokat a világ tíz legnagyobb volumenű, teljesen elektromos járműveket gyártó vállalatának. Az előző évben ez a szám tízből kilenc volt. Az ázsiai-csendes-óceáni térségben (APAC) a prémium gumiabroncsgyártó első ízben látja el az első öt legnagyobb volumenű elektromos járműgyártót elsőszerelésű autógumikkal. Európában, a Közel-Keleten és Afrikában (EMEA), valamint az amerikai kontinensen a vállalat emellett meg tudta tartani erős pozícióját: az öt legnagyobb volumenű gyártó továbbra is a Continental abroncsokban bízik.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Nagy hatótáv, nagy lehetőségek
A GreenGo, Budapest máig egyetlen teljesen elektromos autómegosztója olyan, nagy hatótávú autókkal bővítette flottáját, amik még egy lépéssel közelebb visznek ahhoz, hogy búcsút mondhassunk a saját autónak.
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.