Az EDS 2008 első negyedéves eredményei
Az EDS 2008. első negyedévre vonatkozó nettó nyeresége 63 millió dollár, részvényenként 12 cent, szemben a tavalyi év hasonló időszakának 165 millió dollárjával, amely részvényenként 31 cent volt. A GAAP (az Egyesült Államokban általánosan elfogadott számviteli elvek) szerinti 2008 első negyedéves nettó nyereség 62 millió dollár, részvényenként 12 cent, szemben az előző év hasonló időszakának 164 millió dolláros, részvényenként 31 cent nyereségével szemben.
2008. első negyedévi árbevétele 3 százalékkal nőtt; 5,37 milliárd dollár, szemben az előző év hasonló időszakának, 5,22 milliárd dolláros értékéhez képest. 2008 első negyedévének árbevétele 2 százalékos szerves csökkenést mutat, amely nem tartalmazza az árfolyamváltozásokat, a felvásárlásokat és a megszűnt tevékenységeket.
Az EDS 5,6 milliárd dollár értékben kötött szerződéseket 2008 első negyedévében, amely 66%-kal magasabb, mint az előző év hasonló időszakának 3,4 milliárd dolláros értéke. Az EDS tizenkét - egyenként több mint 100 millió dolláros - szerződése, a legtöbb, amelyet a vállalat 2002 óta kötött.
2008 első negyedévében az EDS milliárd dolláros nagyságrendű szerződést írt alá a Royal Dutch Shell-lel és az Infocomm Development Authority of Singapore-ral, emellett olyan jelentős cégek újították meg szerződésüket, mint az SR Technics, a U.S. Defense Manpower Data Center és a Blue Cross Blue Shield of Arizona.
A Royal Dutch Shell esetében az EDS nem csak számítógépes szolgáltatásokat nyújt a felhasználók számára, hanem működési integrátori szerepkört is betölt a Shell kulcsfontosságú partnerei részére.
Az EDS tovább erősítette jelenlétét az alkalmazások piacán 2008 első negyedévében is. A szerződések értéke 19 százalékkal nőtt az előző évhez képest, amely közel 1,4 milliárd dollár, ez az összes szerződéskötések értékének 25 százaléka.
A 2008 első negyedéves szabad cash-flow 126 millió dollár volt, mely 118 millió dollárral kevesebb 2007 azonos negyedévéhez képest.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.