A Lenovo új programmal motiválja partnereit

forrás Prim Online, 2008. május 16. 09:45

A Lenovo elindította új partnerprogramját, az értékesítési csatorna egészére kiterjedő Lenovo Partner Network-öt (LPN), amelynek révén a Lenovo EMEA-régióba (Európa, Közel-Kelet és Afrika) tartozó, legdinamikusabban fejlődő üzleti partnerei még több előnyhöz és nagyobb kedvezményekhez juthatnak. A továbbfejlesztett Partner Network normál és prémium fokozatú tagjai a korábbiakhoz képest még többet profitálhatnak az együttműködésből.

A prémium partnerprogram azzal a céllal jött létre, hogy megerősítse a hosszú távú együttműködést a Lenovo, és legaktívabb viszonteladó partnerei között. A partnereknek számos üzleti és technikai kritériumnak – beleértve egy közösen megtervezett és egyeztetett éves üzleti terv létrehozását is - kell megfelelniük ahhoz, hogy a kiemelt kategóriába sorolják őket. A prémium partneri státusz, amelynek előnyeiből részesülhetnek a Lenovo jelenlegi és új üzleti partnerei is, olyan ösztönzőket tartalmaz, mint például a Lenovo TopSeller termékekre vonatkozó jelentősebb, vagy a teljes Lenovo termékskálára értendő normál mértékű visszatérítés. A prémium partnerek ezenkívül részt vehetnek a Lenovo marketingakcióiban és a céggel közösen indulhatnak a különböző tendereken.
A prémium partnerek a Lenovo Partner Network tagságában megszokott előnyökhöz képest számos más kedvezményt is kapnak. Ezek között szerepelnek az értékesítést ösztönző jutalmak, testreszabott ajánlatok, valamint a prémium partnerek hozzáférhetnek a korábbi tréningadataikhoz.

Kulcsszavak: Lenovo +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14