Fujitsu Siemens márkabolt nyílt Budapesten
Ma megnyitotta márkaboltját a budapesti West End City Centerben a Fujitsu Siemens Computers Kft.
A Fujitsu Siemens történetének legnagyobb szabású termékbevezetését hajtja végre, csak az elmúlt egy hónap alatt 24 új üzleti klienst dobott piacra. Az új dizájn-koncepció megvalósításával az elkövetkező hónapokban is kívül-belül megújult notebookok, asztali gépek, szerverek, monitorok és kiegészítők sora válik hozzáférhetővé a magyar vevők és ügyfelek számára.
Hamarosan megtekinthetők és megvásárolhatók lesznek a márkaboltban a megújult Esprimo Mobile notebook- és az Esprimo termékcsaládok, valamint a Celsius grafikus munkaállomások is. Ezek mindegyikére jellemző az új, kifinomult formaterv (fekete-antracit) és a legújabb Intel Centrino 2 technológia. A PC-k esetében hangsúlyosak az energiatakarékos jellemzők (mélyalvó üzemmód, mely 1 watt alá csökkenti az energiafogyasztást készenléti üzemmódban). Az Európai Unió 2010-től törvényben írja elő az egy wattnál nem nagyobb készenléti fogyasztást, amit a Fujitsu Siemens Computers már 2008-ban teljesít.
A bemutatóteremben lesznek láthatóak a készenléti üzemmódban nulla watt fogyasztású ScenicView Premium Line ECO típusú, az új dizájn-koncepció alapján épített 20-26 colos monitorok, valamint a Fujitsu Siemens kiegészítőinek teljes választéka: a szokásos billentyűzet, egér, hangszórók, webkamerák, táskák mellett itt egy helyen találhatók a külső merevlemezek változatos típusai, valamint a digitális tollak, wireless USB-k és más eszközök.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A FŐTAXI a Formula 1 Magyar Nagydíj hivatalos szállítópartnere
2024-ben immár 39. alkalommal rendezik meg a Formula 1 Magyar Nagydíjat. A Hungaroring Sport Zrt-vel kötött megállapodás értelmében a július 21-én tartandó viadal hivatalos és kizárólagos személyszállító partnere a legnagyobb múltú hazai taxitársaság, a FŐTAXI lesz. A megállapodás célja, hogy a látogatók és a partnerek egyszerűen és biztonságosan jussanak el a Hungaroringre és haza.
Protechtor Future Summit: Az AI exponenciálisan fejlődik, amire az emberi agy egyszerűen nincs felkészülve
Két borzasztóan aktuális és forró témáról beszélgettek neves és elismert hazai gondolkodók a Protechtor Future Summit üzleti és tech vezetőknek szóló inspirációs eseménysorozat tavaszi alkalmán. A mások mellett Király Júlia, Dr. Oszkó Péter vagy Dr. Tilesch György MI-szakértő nevével fémjelzett panelbeszélgetéseken a szakértők egyrészt a mesterséges intelligencia társadalmi igazságoságra és kultúrára gyakorolt hatását, másrészt az örök élet és a biológiai óra visszafordíthatóságának kérdését vizsgálták.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.