Kiadta első vállalati felelősség jelentését a Vodafone Magyarország
A Vodafone Magyarország az idei évben először adta ki önálló jelentését hazai társadalmi felelősségvállalási tevékenységéről.
A vállalatcsoport célja, hogy 2010-re a Vodafone legyen az emberek által a legmegbízhatóbbnak tartott márka. A Vodafone Magyarország ezen célkitűzés fényében határozta meg vállalati felelősség stratégiáját és akciótervét. Ezek középpontjában a vállalati felelősség programok és az üzleti tevékenység hatékony összehangolása mellett az érintettekkel való rendszeres párbeszéd, a megfelelő tájékoztatás és a munkavállalók ezirányú elkötelezettségének erősítése áll.
Néhány érdekes információ a vállalat társadalmi felelősségvállalási eredményeiről:
- Több mint 5500 aktív gyermekzárhasználó
- 21 fából készült torony a hálózatban
- 3,8 tonna újrahasznosított telefon
- 45% női munkavállaló
- Két érintetti párbeszéd
- Energiahatékonysági munkacsoport létrehozása
- Figyelő Top200 Társadalmi Elkötelezettség díj
A Vodafone első társadalmi felelősségvállalási jelentése bemutatja a vállalat gazdasági, társadalmi és környezeti hatásainak kezelésével kapcsolatos stratégiáját, valamint az elmúlt időszak – ezen belül hangsúlyosan a 2008. március végén zárult 2007/2008-as üzleti év – kezdeményezéseit és az elért eredményeket. A jelentés nyomtatásban elkészített változata a papírfelhasználás csökkentése érdekében csupán egy rövidített összefoglaló, a részletesebb adatokat online, a vállalat honlapjának társadalmi felelősségvállalással foglalkozó oldalain teszik elérhetővé hamarosan.
A Vodafone Magyarország vállalati felelősség jelentése megtalálható itt.
Kapcsolódó cikkek
- Boldogabbá teszi a nőket a technológia
- Májusban újabb mobilkészülékek a Vodafone-nál
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- Megtévesztő SMS játékért 40 milliós bírságot kapott a Vodafone
- Smart Office: mobil + vezetékes internetkapcsolat + telefon
- Év vége felé vár fellendülést a Vodafone a mobilpiacon
- Huawei: díj a Vodafone-nak, magyarországi logisztikai központ a láthatáron
- Újdonság a hazai piacon: Vodafone internetmegosztó
- Új MobilWeb csomagok a Vodafone-tól
- Tovább nőtt a mobilinternetezők száma januárban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.