Új vezérigazgató a Sharp Electronics Europe-nál
2009. április 1-jétől Hiroshi Sasaoka általános ügyvezető igazgatóként vezeti a Sharp Electronics Europe-ot. Mint európai vezérigazgató felelős a Franciaországban, Lengyelországban, Walesben és Spanyolországban működő Sharp Europe üzemek tevékenységéért is. Az 51 éves japán férfi 1982 óta dolgozik a cégnél. Korábban értékesítési igazgatóként a Sharp Electronics Europe egyik vezetője, majd a Solar Systems and Consumer Electronics üzletágainak elnöki posztját töltötte be. Ezelőtt pedig a Sharp Electronics Egyesült Királyságbeli ügyvezető igazgatója volt.
Kapcsolódó cikkek
- Sharp tévék RGBY technológiával, rekord alacsony fogyasztással
- Sharp 3D mobilkijelzők
- Sharp napelemgyár kezdi meg a működését Japánban
- Sharp LCD tévék: új technológia, élethűbb szinek
- Sharp: öt új "3D ready" projektor
- RGBY, avagy a Sharp a negyedik alapszínt is hozzáadja LCD televízióihoz
- Sharp-Enel-STMicroelectronics napelemgyártó közös vállalat Olaszországban
- Sharp: új LED AQUOS LX tévék
- 8x-os Sharp lézercsip 100 GB-s Blu ray diszkekhez
- Sharp-Sony: vegyes vállalat nagyméretű LCD panelek és modulok gyártására és értékesítésére
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.