Elektronikus polccímke garantálja az árakat Biatorbágyon
A Pricer rendszernek köszönhetően az édességrészleg árellenőrzése napi 1 perc munkát igényel. A webes felületen, ami akár a központból is elérhető, az üzletvezető meg tudja nézni, hogy a polccímkék sikeresen megkapják-e a az árakat. Ha bármi oknál fogva a digitális címke nem küld visszaigazolást - jó például erre, hogy az egyik kolléga a zsebében felejtette a polccímkét - , akkor a keresendő címkék listája egy letölthető, kinyomtatható listán megtekinthető.
A CBA Krupp üzletében az akciós édességek címkéi pirosan villognak, és az alfanumerikus mezőben megjelenik az „akció” felirat, így sokkal jobban kihangsúlyozva az akciót. Távirányító segítségével lekérhetőek olyan információk, amelyek a bolt működtetését könnyítik meg: készlet, napi értékesített mennyiség, 3 napi értékesített mennyiség.
A technológia terjedését bizonyítja, hogy a Szintézis ZRt. a tavalyi év folyamán elsőként Magyarországon már több üzletben is bevezette az elektronikus polccímke rendszert, így ma már megtekinthető három Praktiker üzletben, két CBA-ban és egy gyógyszertárban is.
Kapcsolódó cikkek
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.