Terméközön az Assono szakmai napján

Kovács Attila, 2009. november 4. 08:19

Az Assono Magyarország Távközlési Kft. szakmai nap keretében, előadások és élő bemutatók segítségével mutatta be az Aastra termékeit és egyes új vállalati kommunikációs megoldásait, valamint az NEC Phillips Unified Solutions újdonságait, továbbá az Assono fejlesztését, a COMM& diszpécserrendszert.

Az Aastra újdonságai: Solidus eCare IP Contact Center 7.0 (Solidus eCare Lite, SIP ügynök); Aastra InTouch – kliens a „Unified Communications” jegyében; Aastra MX-ONE Dialog 5000 IP telefon család új tagjai; Aastra 800 szoftver (IP) alközpont; Aastra OpenCom 131/130 és A800 rendszereken; Aastra 6730i, 6731i és a csúcskategóriás 6739i SIP telefonok.

Az NEC újdonságai: az NEC SV8100 IP telefonközpont (R2 és R+ szoftver verzió, videokliens, audio- és videokonferencia, mobilitás).

Assono COMM&: érintőképernyős diszpécserrendszer az Aastra MX-ONE-hoz. 

Az Aastra Solidus eCare IP Contact Center 7.0 hatékony kapcsolatközpont megoldást jelent, amelyben a bejövő és a kimenő telefonhívások, beszédhívások, internetes web együttműködés, webes csevegés, fax- és e-mail egy virtuális várósorban, valamint a CRM integráció vegyíthetők. Az egy-két kezelős rendszerektől a több száz ügynök kapacitású rendszerekig többféle megoldást tesz lehetővé.

Az Aastra MX-ONE Dialog 7000 IP sorozat új tagjai (Dialog 7433ip és Dialog 7434ip) a csúcskategóriás Dialog 7446ip (korábbi nevén Dialog 5446) mellett a Voice-over-IP segítségével költséghatékony funkciókat kínálnak az IP telefonok alkalmazása és az Aastra mobil mellék használatával, valamint könnyen integrálhatóak a meglévő IT-környezetbe. Az Aastra MX-ONE egy új központ árának töredékéért korszerűsíthető, így a frissítés az ügyfelek pénztárcája mellett a környezetet is kíméli, hiszen a korábbi MD110 központok alkatrészeinek több mint 90% -a használható az új rendszerekben is.

Az Aastra 800 kommunikációs szerver egy innovatív kommunikációs szoftver, hardverfüggetlen alkalmazás, amelyhez nem szükséges gyártó-specifikus ICT eszközök megvásárlása és Windows PC-re is installálható.

A VoIP szolgáltatók, Asterisk, 3CX és más soft IP rendszerintegrátorok között világszerte nagyon népszerű a magas szolgáltatásokat és kivételes rugalmasságot versenyképes áron nyújtó Aastra 673xi és 675xi SIP készülékcsalád. A rendezvényen a 6730i, 6731i és a hamarosan piacra kerülő csúcskategóriás 6739i készüléket ismerhették meg a vendégek. Az immáron hét készüléktípusból álló 67xxi család magyarországi disztribútora az Assono Magyarország Kft.

Az Assono saját fejlesztése az Aastra MX-ONE és Ericsson MD110 BC12 rendszerekhez kifejlesztett Assono COMM& diszpécserrendszer, mely a segélyhívások kezelése mellett az iparvállalatok, a közlekedési társaságok és közüzemi szolgáltatók számára is gyors, megbízható és testre szabható érintőképernyős kezelői felületet biztosít.

A rendezvényen Kolláth Gábor, az Aastra magyarországi képviseletének vezetője átadta Vályi Attilának, az Assono ügyvezető igazgatójának az Aastra Advanced Partner minősítést, amellyel az Assono 2009-ben is a legmagasabb hazai Aastra minősítést szerezte meg.

Az NEC Phillips Unified Solutions és az Assono együttműködése 2008 elején kezdődött. Az év első felében az Assono bevezette az IPC 100 IP hibrid alközponti rendszert, mely a 8-96 mellékállomás közötti kkv-k számára fejlesztett gazdag szolgáltatásválasztékot nyújtó rendszer, hihetetlenül kedvező áron. Az NEC SV8100 IP kommunikációs rendszer világújdonság, hazai premierje a világpremierrel szinte egy időben történt 2008 októberében. A rendszer az 50-500 felhasználót kiszolgáló IP rendszerek közül a felhasználó centrikus alkalmazásokkal és az egyedülálló, moduláris rendszerkészülékeivel tűnik ki.

Az Assono 2009-ben értékes referenciákat szerzett NEC SV8100 rendszerek telepítésével vállalati, önkormányzati és szállodai környezetben. A rendezvény résztvevői kipróbálhatták az SV8100 videokliens és videokonferencia-alkalmazást és más fejlett IP szolgáltatásokat. A telefon- és videokonferencia szolgáltatásokkal a rendszer használói utazási költséget takaríthatnak meg, mellyel csökkenthetik a környezeti terhelést. Az SV8100 kiemelkedően alacsony áramfogyasztása akár 150 ezer forint energiaköltséget takarít meg a felhasználóknak egy átlagos közepes kapacitású alközponthoz képest. Az NEC SIP DECT rendszere az NEC gyártmányok (így az IPC 100 és SV8000-es család) mellett más gyártók (pl. Cisco, Asterisk, Avaya) rendszereivel is kompatibilis.

Kulcsszavak: Assono VoIP

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14