Júliusban tovább emelkedett a mobilinternet-előfizetők száma
A közlemény szerint a három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az előfizetők a júniusi 1 millió 121 ezer után júliusban 1 millió 180 ezer gigabyte adatot töltöttek le
és fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig az előző hónaphoz képest nem változott, 1,39 gigabyte maradt.
A gyorsjelentés alapján az összes előfizetőt tekintve a Vodafone piaci részesedése a júniusi 24,12 százalékról 24,19 százalékra, a Telenoré 27,02 százalékról 28,01 százalékra emelkedett, míg a T-Mobile-é 48,86 százalékról 47,80 százalékra esett vissza.
A forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Vodafone részesedése 25,01 százalékról 25,60 százalékra, a Telenoré 24,78 százalékról 25,18 százalékra nőtt, míg a T-Mobile részesedése 50,21 százalékról 49,22 százalékra csökkent.
Júliusban az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 28,52 százalékról 28,08 százalékra, a T-Mobile-é 43,19 százalékról 43,11 százalékra csökkent, míg a Vodafone-é 28,30 százalékról 28,81 százalékra emelkedett.
Az év hetedik hónapjában az egy előfizetőre jutó adatforgalom a Telenor esetében 1,59 gigabyte-ról 1,55 gigabyte-ra, a Vodafonnál 1,57 gigabyte-ról 1,56 gigabyte-ra csökkent, a T-Mobile-nál pedig 1,19 gigabyte-ról 1,21 gigabyte-ra nőtt.
Júliusban a T-Mobile ügyfelei a júniusi 484 ezer után 509 ezer gigabyte adatot forgalmaztak, a Telenor ügyfeleinek forgalma 320 ezer gigabyte-ról 331 ezerre emelkedett, míg a Vodafone ügyfelek az előző havi 317 ezer után júliusban 340 ezer gigabyte adatot töltöttek le és fel.
Kapcsolódó cikkek
- Januárban tovább nőtt a mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon
- Ajánlattételi szakaszban van a 900 megahertzes frekvenciasáv árverése
- Az NMHH két jelentkezőt nem vett nyilvántartásba a 900 MHz-es sávra pályázók közül
- Novemberben nőtt a mobil-előfizetések száma
- Júniusban tovább csökkent a hazai mobil-előfizetők száma
- Az NMHH a mobil-előfizetők érdekeinek védelméről
- Tíz év után először drágulnak a mobiltelefon-tarifák
- Májusban 1 millió 503 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- Áprilisban tovább csökkent a hazai mobil-előfizetők száma
- Márciusban csökkent a mobil-előfizetők száma
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.