A politikába is beleszól a Google
Csak idő kérdése volt, hogy a Google betörjön a politikai életbe is, a Google Ideas, azaz az ötletgyár nem csupán az információtechnológiai, hanem egyéb kérdésekkel is fog foglalkozni. Az ötletgyár vezetésével Jared Cohent, a külügyminisztérium egyik vezető munkatársát bízták meg, és többek között olyan területeket vesznek majd górcső alá, mint a terrorizmus, az eszkaláció, a fegyverkezési kontroll, valamint a polgárjog és a fejlesztés. A Google Ideas nem csupán tanácsokkal látja el a parlamentet, hanem aktívan részt is vesz majd a politikában, segít a kidolgozott ötletek gyakorlatba ültetésében is. A keresőóriásnak nem ez az egyetlen olyan projektje, amelyik a fő üzletágtól eltérő területekkel foglalkozik, ilyen például a Google.org is, sőt az alapító Eric Schmidt tagja egy bizottságnak, amely technikai és tudományos kérdésekben tanácsokkal látja el az Egyesült Államok első emberét.
Kapcsolódó cikkek
- Orosz elnökválasztás - Szexuális töltetű Putyin-reklámok a neten
- Picasa 3.9.0 Build 135.86
- Az ókori világ földrajzát segít megismerni a Google új projektje
- Megalakult az Európai Néppárt Kiberbiztonsági Tanácsadó Testülete
- Hivatalosan vádat emeltek a WikiLeaksnek államtitkokat kiadó amerikai katona ellen
- Óriási siker a Putyint rács mögött ábrázoló fiktív YouTube-videó
- Az Európai Bizottság jóváhagyta a Motorola Mobility Google általi felvásárlását
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- Milla, AKE projekt - Az első magyar online választás
- Az olasz miniszterek Twitteren keresnek munkatársat
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.