Már több mint százezren igényeltek Magyar Telekom családi balesetbiztosítást
A T-Home és a T-Mobile havidíjas ügyfeleik számára 2008 óta kedvező családi balesetbiztosítási konstrukciót is kínálnak. A szolgáltatás a megszólított célcsoportban jó fogadtatásban részesült, népszerűségét jelzi, hogy az azt igénybe vevők száma a 2008. májusi bevezetés óta meghaladja a 100 ezret.
Az ajánlat lényege, hogy egy kedvező havi díjért az egész család biztonságban érezheti magát, a biztosítás ugyanis az azt igénylő ügyfél minden, vele egy háztartásban élő, 75 éven aluli családtagjára vonatkozik. A Családi Biztosítás kockázatviselése a Föld valamennyi országában, a nap 24 órájában bekövetkező balesetekre kiterjed. A biztosítási szolgáltatást a Magyar Telekom szerződéses partnere, az UNION Biztosító nyújtja. A közelmúltban készülék- és utasbiztosítással bővült a T-Mobile ügyfelek részére az akár T-Mobile-on keresztül is elérhető szolgáltatások köre. Bővebb információ a biztosítási szolgáltatásokról a T-Mobile honlapján (http://t-mobile.hu/lakossagi/szolgaltatasok/biztositas) olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Nagyszabású hálózatfejlesztés újabb kilenc Somogy megyei településen
- Öt hónap alatt 16 ezer T-Mobile ügyfél választotta a készülékbiztosítás szolgáltatást
- Biztosítás fényképezőgépek sérült memóriáinak helyreállítására
- "hello holnap!"
- Online ajánlásgyűjtemény az elektronikus világ használatához
- Ha egyszer láttál valakit az utcán, az nem ok arra, hogy bejelöld az iWiW-en vagy a Facebookon
- A Magyar Telekom 50 forint osztalékot tervez
- Utasbiztosítás SMS-ben
- Az Externet eladja ADSL üzletágát a Magyar Telekomnak
- A különadó miatt visszafog a Magyar Telekom
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.