AdWordsben szórják el pénzüket a cégek
Sok márka nem érti a Google AdWords rendszer lényegét, így olyan hirdetéseket jelenítenek meg, melyekre csak elszórják pénzüket.
A Google Adwords kétségkívül napjaink egyik legzseniálisabb hirdetési rendszere, mégis az egyik legtöbbször félreértett online marketing eszköz - állítja Széll András, a PS:PRovocative pr ügynökség ügyvezetője. A szakember szerint az egyik leggyakoribb tévedés az Adwords-szel kapcsolatban, amikor olyan kulcsszavakra is hirdetnek a cégek, melyekre egyébként az organikus találatok között is az elsők.
Ilyen hibát az informatikai cégek közül itthon az IBM, a HP, a Symantec és a Sony is elkövet, az autómárkák közül pedig a Ford, a Skoda, a Renault, a Toyota és a Nissan képviselete esik ebbe a csapdába.
A szakértő szerint amennyiben az organikus találatok között az első helyen szerepel cégünk vagy termékünk linkje a Google keresési listájában, nincs értelme fizetni a Google AdWords hirdetésekért. „Ilyen esetekben az úgynevezett megjelenés tervezés eszközét kell használni, vagyis optimalizálni kell, hogy milyen információkat jelenítsen meg rólunk a kereső” - hangsúlyozza Széll András, aki szerint nekünk kell tudatosan megtervezni, hogy milyen üzenetekkel találkozzanak az internetezők, amikor a keresőket használják. „Mivel a Google egy találathoz több linket is képes megjeleníteni, érdemes például az akciókat külön oldalra kiemelni. Így a felhasználók közvetlenül találkozhatnak ezzel a linkkel."
Jó példaként az Apple és a PS:PRovocative ügyfelei közé tartozó ESET magyarországi weboldalait lehet megemlíteni. „Az előbbi jó példa arra, hogy a változó marketingüzeneteket, akciókat is ki lehet emelni az organikus találatok között, míg az ESET weboldalának fejlesztése során arra törekedtünk, hogy az organikus találatok között megjelenjenek azok a gyorslinkek, melyek segítségével az internetezők a számukra fontos tartalmat közvetlenül elérik” - emeli ki Széll András.
A témáról bővebben a Kreatív Online-on lehet olvasni.
Kapcsolódó cikkek
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Lopott a Google vagy sem?
- Változások a Google élén
- A Google a Yahoo és a Facebook kezdi az IPv6-os webcímek tesztelését
- A Google megvásárolta az eBook Technologies-t
- Tudományos pályázatot hirdetett a Google tinik számára
- A szudokut is megoldja a Google
- CES: A Google elhúzza a mézesmadzagot
- CES 2011: Az Apple megpróbálja „ellopni” a show-t
- Android bug: eltévedt SMS-ek
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Zyxel Networks gyors és megfizethető WiFi 7 opciót mutat be KKV-knak
A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia alapú felhőalapú hálózati megoldások vezető szállítója, piacra dobta az NWA130BE – BE11000 WiFi 7 Triple-Radio NebulaFlex hozzáférési pontot (AP). Mivel a WiFi 7-támogatott eszközök 2024-ben válnak általánossá, az NWA130BE lehetővé teszi a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára, hogy páratlan hálózati sebességet, kapacitást és a lehető legjobb WiFi élményt élvezhessék.
Új korszak jön az 5.5G, a mesterséges intelligencia és a felhő alapú megoldások integrálásával
A küszöbön álló 5.5G-korszak jegyében mutatta be legújabb innovációit és megoldásait a Huawei Technologies az idei Mobil Világkongresszuson. A vállalat várakozásai szerint az 5.5G technológia kereskedelmi forgalmazása már idén elkezdődik, amely lehetővé teszi új alkalmazási területek kiaknázását. A közelgő új, 10 Gigabites mobilszélessáv korszakában a szolgáltatóknak a kiváló minőségű hálózatépítésre kell törekedniük, hogy ki tudják használni az 5.5G technológia nyújtotta új lehetőségeket. A Huawei partnereivel együtt világszerte már több mint 20 városban működött közre 5.5G hálózatok kereskedelmi telepítésében és tesztelésében.
Gigabit sebességű internetet ad a Vodafone a kisebb díjcsomag áráért
Nagyobb sebességű internetet ad a Vodafone Magyarország a kisebb díjcsomag árért minden új, legalább 1 éves határozott idejű vezetékes internet és TV előfizetésre kötött szerződés esetén 2024. február 15. és április 15. között. Az ajánlat keretében így most TV előfizetéssel együttesen vásárolt Net M csomag áráért Net L csomagot, a Net L csomag áráért pedig Gigabit Net* csomagot ad a szolgáltató. A kedvezmény mindaddig érvényes, amíg az előfizető csomagot nem vált, vagy le nem mondja a szerződését.
Yettel: 89%-kal nőtt az adatforgalom az előző évi ünnepekhez képest
A korlátlan adatcsomagok és az otthoni internetmegoldások térnyerése is hozzájárul, hogy előző évhez képest idén jelentősen, 89%-kal nőtt a mobilinternet-forgalom a Yettel hálózatán a december 24. és január 1. közötti ünnepi időszakot vizsgálva. A szolgáltató ügyfelei szilveszterkor 8%-kal több SMS-t küldtek, mint tavaly ugyanekkor.
Újabb településeken válik elérhetővé a Vodafone gigabites internete
A közelmúltban 8 vármegye 71 településén végzett hálózatfejlesztési munkálatokat a Vodafone Magyarország, melynek köszönhetően november végétől újabb közel 180 ezer háztartásban lesz elérhető a szolgáltató 1 gigabit* sebességű vezetékes internetszolgáltatása. A fejlesztéssel a szolgáltató üzemeltetésében lévő vezetékes hálózatának 81%-án tapasztalhatják meg a Vodafone-ügyfelek az otthoni szórakozás élményét a nagykapacitású, szupergyors internettel és TV élménnyel.