Média

A 2016-os digitális reklámköltés összvolumene 68 milliárd

A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt az Evolution 2017 konferencián ismertette a 2016-os reklámköltési adatokat. A 2016-os évre vonatkozó televíziós reklámpiaci felmérés összesítése még nem zárult le, így a 2015-ös reklámtorta TV nélküli számait hasonlították össze a 2016-os reklámköltés számokkal. A 2015-ös Reklámtortához képest (142,7 milliárd Ft) a 2016-os Reklámtorta (160,06 milliárd Ft) 12,11 %-os növekedése biztató képet fest a reklámpiacról, de a változás mögött tendenciák áttekintésével kevésbé mutat pozitív képet.
 
2017. március 1. 19:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Google feltörte a 2012 előtt használt elektronikus aláírásokat védő algoritmust

A Google “feltörte” a 2012 előtti elektronikus aláírásokat védő SHA-1-algoritmust és várhatóan két hónapon belül közzéteszi az erre használt programkódot.

2017. március 27. 12:18

A Telenorhoz igazolt a Magyar Vöröskereszt

A Telenor és a Magyar Vöröskereszt három évvel ezelőtt kötött stratégiai megállapodást, amelyben a telekommunikációs vállalat támogatóként tett vállalásokat a hazai legnagyobb humanitárius szervezet katasztrófa-készenléti és válaszadási munkájának támogatására. Az együttműködés számos sikerét követően most a teljes szervezetet előfizetői körében üdvözölheti a Telenor.

2017. március 21. 15:37
cloudappsportal.com