OVI: napi 3 millió letöltés a Nokia webáruházában
Nokia bejelentette, hogy az Ovi Áruház elérte a napi 3 millió letöltést, amely az egyre több rendszeres Ovi Áruház felhasználónak, valamint a Nokia új Symbian okostelefon-családjának köszönhető. Az elmúlt 12 hónapban a Forum Nokia fejlesztői közösséghez több mint 400 000 fejlesztő csatlakozott, és már 92 fejlesztő alkalmazása átlépte az egymilliós letöltésszámot.
A Nokia Qt Software Development Toolkit (SDT) és a Qt SDK együttes letöltéseinek száma elérte a 1,5 milliót, mivel a fejlesztők felismerték, hogy az eszköz segítségével az alkalmazások létrehozása egyszerűbb és gyorsabb az olyan készülékekre, mint a Nokia C7 vagy Nokia C6-01 okostelefonok. A múlt hónap stratégiai lépéseként a Nokia bejelentette a Qt-re épülő közös alkalmazásfejlesztést, ami megkönnyíti az alkalmazások fejlesztését a Symbian alapú készülékekhez és az új MeeGo operációs rendszerrel működő termékekhez.
A Nokia globális adatai alapján naponta 200 ezer új felhasználóval bővül az Ovi Áruház felhasználói tábora, az Ovi szolgáltatásokat használó több mint 150 millió ember körében az Ovi Térképek, az Ovi mail, és az Ovi Music a legnépszerűbbek. A magyar Ovi felhasználók októbertől újabb alkalmazásokat próbálhatnak ki, hiszen a napokban indult a Vatera első mobil alkalmazása Symbian platformra, melynek köszönhetően bárki könnyedén vaterázhatunk az erre alkalmas Nokia készüléken.
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikusan fejlődik az internetes közösségi vásárlás
- 13 stratégia, hogy megtöbbszörözzük weboldalunk látogatottságát
- Webshopban is árul a Lindab
- Több mint egymillió letöltés a Mac App Store áruházból az első napon
- Megkezdte működését az Apple Mac App Store online áruháza
- Növekedtek az e-kereskedelemmel kapcsolatos panaszok
- Új internetes vizuálisszoftver-áruház nyílt
- Az év internetes kereskedőjét keresik
- Chrome-ból elérhető webáruházat nyit a Google
- Online zenebolttal érkezik az Ubuntu 10.04
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.