A legtöbben internetszolgáltatót keresnek
A www.telko.hu távközlési ár-összehasonlító portál tízezer látogatón alapuló felmérése szerint az emberek 42 százaléka a szélessávú internet-szolgáltatások után érdeklődik. Mindössze 17 százaléka kíváncsi az önálló televíziós szolgáltatásokra, s csak 18 százaléka érdeklődött a több szolgáltatást összefogó - tv+telefon+internet - kombinált ajánlatok iránt.
A második leginkább érdeklődésre számot tartó terület a mobiltarifák, a felhasználók 23 százaléka böngészi az ajánlatokat. A felmérés szerint a vezetékes telefonos ajánlatokra annyira alacsony a kattintási arány, hogy nem kimutatható a részesedése.
A szélessávú internet iránt érdeklődők 40 százaléka a mobilnet, 32 százaléka a kábelnet, 28 százaléka pedig a hagyományos vezetékes internetes (ADSL) tarifákat és ajánlatokat a böngészi.
A televíziós-szolgáltatások iránt érdeklődők majdnem fele a kábeles, 36 százaléka a műholdas, míg 19 százaléka a földi sugárzású adások ajánlataira kattint.
Várkonyi Ádám, a telko.hu Magyarország ügyvezető igazgatója az MTI-nek elmondta, az oldal nemrég indult, s ez volt az első ilyen kutatásuk. Hozzátette: a tendenciák jobb megismerése érdekében azt tervezik, hogy havonta megismétlik a felmérést.
Kapcsolódó cikkek
- Tavaly decemberben 2,075 millió vezetékes szélessávú internet-előfizetés volt hazánkban
- Tavaly novemberben is emelkedett a vezetékes szélessávú internet-előfizetések száma
- KSH: tovább nőtt az internet-előfizetések száma
- A jelenlegi maximumnál tízszer gyorsabb internetkapcsolatot produkált a UPC
- Több mint 2 millió vezetékes szélessávú internet-előfizetés Magyarországon
- Magyarország a szélessávú nagyhatalmak között
- A szélessávú adatátvitel tesztelését tervezi az Európai Bizottság
- Majd kétmillió szélessávú internet-előfizetés
- Már működik a szélessávú internet a Szigeten
- Megnégyszereződik 2015-re a globális internet-forgalom
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.