Száz táblaszámítógépet ad az elsőéveseknek a gyöngyösi főiskola
A készüléket a főiskola gazdaság- és társadalomtudományi karának államilag finanszírozott nappali alapképzéseire felvételiző és a legjobb eredményt felmutató száz elsőéves kapja meg - közölte Ocela Tibor. Mint elmondta, a mobil készülék rendkívül gyorsan jeleníti meg a lekért információkat, s alkalmazási lehetőségeinek köszönhetően jelentős segítséget nyújthat a tanuláshoz.
Arról is beszámolt, hogy az intézmény többi hallgatója a főiskola segítségével extrakedvezményes bérleti vagy vásárlási konstrukcióval juthat hozzá a számítástechnikai eszközhöz. A gazdaság- és társadalomtudományi kar mellett természetierőforrás-gazdálkodási és vidékfejlesztési kart működtető intézményben mintegy 10 ezer hallgatót oktatnak. Közülük mintegy 5 ezren távoktatás keretében sajátítják el a diploma megszerzéséhez szükséges ismereteket.
Kapcsolódó cikkek
- A világ első négymagos NVIDIA Tegra 3 processzorral szerelt táblagépe
- Informatikai és műszaki végzettséggel lehet a legjobb fizetésekre számítani
- Mobil Weekend: Ismét három napos verseny mobilfejlesztőknek
- Fujitsu STYLISTIC M532 Android táblagép: munka és szórakozás
- Február végétől megújul a Sulinet portál
- Ingyen fejlesztőeszközök a Microsofttól az egri főiskola informatikus hallgatóinak
- 1 Pbyte-ra nőtt a NIIFI tudományos adattároló szolgáltatásának összkapacitása
- Online tájékoztató a köznevelési törvényről pedagógusoknak
- Az űr- és az autóipar eszközeinek tesztelésére is alkalmas a magyar laboratórium
- IBM szoftvereken tanulhatnak a jövő gazdaságinformatikusai
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.