Arculatváltás mellé egy új online médium: Ispiro.hu

Vértes János Andor, 2011. február 11. 17:42

A három éves tevékenység utáni arculatváltást - vállalati honlap helyett - inkább online médium indítására használta ki az elsősorban marketing tanácsadói tevékenységet végző Ispiro  Consulting Kft.,  és bár a tartalmi feltöltés igazából csak most kezdődik, már az egyik első cikk is alkalmas arra, hogy bevonja az olvasóközönséget is a közös gondolkodásba: érdemes-e egy cégnek, egy vállalkozásnak saját médiumot kibocsátania?

A vállalkozás ügyvezetője, Mezriczky László, blogbejegyzésében - talán épp azért, hogy ne vegye el a vitatkozók kedvét a hozzászólástól  - sommás válasz helyett inkább hangosan meditál, bár ezen gondolatok végül is az "igen" oldalán kötnek ki, ha valamikor, hát épp most  jött el ennek az ideje:

"Kiváltható-e tehát részben a vállalati üzenetek sajtón keresztüli (tehát nem fizetett hirdetésben szervezett) átadása saját üzemeltetésű eszközökkel? A lehetőségek egyre inkább adottak ehhez. A közösségi médiumok megjelenése, megerősödése, majd egy adott szegmensben egyre inkább dominánssá válása mindenesetre megteremtette az interaktív kapcsolatba kerülés alapjait. Ha tehát egy vállalkozásnak van mondanivalója, viszonylag egyszerűen eljuthat arra a felismerésre, hogy saját ügyfél vagy érdeklődői körét közvetlenül érje el, méghozzá az említett interaktív módon, tehát azzal a képességgel felvértezve, hogy érdemi párbeszédbe elegyedjenek. Ezek után pedig a lehetőségek tényleg korlátlanok, az ügyfeleket akár a termékfejlesztésbe, „co-creation” logikájú közös alkotásba is társul lehet hívni. Hogy ez mennyire reális ma, arra mi is kíváncsiak vagyunk, ezért is indultunk el magunk is ezen az izgalmas új úton. Az út élményeiről, tapasztalatainkról folyamatosan tudósítunk majd".

Természetesen a háttérben - egy második fülön keresztül - elérhető a vállalati bemutatkozó honlap is, (megtudhatjuk onnan, hogy az Ispiro egyre több feladatot vállal üzleti, go-to-market modellek alakítása terén, hogy Magyarországon úttörő szerepet játszik az Employee Branding széles körű elterjesztésében), de a hangsúly mindenképp az interaktív médiumon van, amely a tartalmat még csak ígéri, de az esztétikumot máris felkínálja: szép, elegáns, korszerű. Áruljuk is gyorsan el, hogy a design és a kreatív munka az Absolutone érdeme; az interaktív felület kialakításában Müller Tamás, elkészítésében pedig a KHP segítette a február eleji indulást.

 

Kulcsszavak: website média

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.

2024. április 26. 14:44

Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben

A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.

2024. április 26. 13:10

Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban

A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.

2024. április 26. 11:33

A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra

Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán. 

2024. április 26. 09:55

Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul

A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.

2024. április 25. 16:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50