300 ezer zeneszámmal elstartolt a Superbox.hu
A legújabb magyar nyelvű online zeneszolgáltatáshoz a zenei anyagokat a világ legnagyobb zenei kiadója, a Universal Music biztosítja. „A kínálatban már az induláskor több mint 300 ezer szám érhető el 3500 előadótól, a jövőben pedig rendszeresek lesznek az exkluzív, CD megjelenés előtti dalok is” – mondta el Benda Gergő, a Universal Music ügyvezetője. "A nemzetközi piacokon már bizonyítottak a hasonló szolgáltatások, melyet most végre a magyar felhasználók is kipróbálhatnak: az online, streamelt (digitális adatfolyamként érkező) zenehallgatásnak köszönhetően sem hosszú letöltési idővel, sem pedig akadozással nem kell a zene hallgatójának számolnia."
Az online zenehallgatás világszerte egyre elterjedtebb: a Nemzetközi Zeneipari Szövetség (IFPI) adatai szerint a CD-piac zsugorodásával párhuzamosan nő a digitális értékesítés. 2009-ben a zeneipar összes bevételének 25 százaléka, 2010-ben pedig már 29 százaléka származott az online területről, ami 4,6 milliárd dolláros forgalmat jelentett. Hazánkban is hasonló tendencia figyelhető meg: a KutatóCentrum és a Superbox közös felmérése szerint a zenehallgatók 84 százaléka számítógépen is szokott hódolni szenvedélyének. A 18-24 évesek körében a rádió mellett ez a legnépszerűbb forma: 38 százalékuk leggyakrabban PC-n (médialejátszón vagy interneten keresztül) hallgat zenét. A felmérésből ugyanakkor az is kiderült, hogy nem csak a legfiatalabb korosztály nyitott a digitális terjesztésre: a 25-34 évesek egynegyede, a 35-54 éveseknek pedig egyötöde számítógépen keresztül hallgat zenét leggyakrabban.
A Superbox számos hasznos funkciót kínál a felhasználóknak: a tagok saját tracklistákat és toplistákat állíthatnak össze, emellett néhány kattintással megoszthatják kedvenceiket ismerőseikkel. A 300 ezer szám között album, zeneszám és előadó szerint is lehet keresni, de a kínálat abc-be rendezve is böngészhető. A szolgáltatás új kedvencek megismerését is segíti, a választott előadókhoz ugyanis hasonló stílusban játszó formációkat is ajánl a Superbox.
A felhasználók egyetlen előfizetéssel bárhol használhatják a Superboxot, az alkalmazást ugyanis több gépre is letölthetik. A fejlesztők azokra is gondoltak, akik egyelőre csak kipróbálnák a szolgáltatást, számukra egy ingyenes változatot is elérhetővé tettek. A Superbox.hu oldalról ingyenesen elérhető FreeBox az összes funkciót tudja, viszont a fizetős verzióval szemben az egyes számoknak csak egy-egy részletét lehet meghallgatni.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenesen a világhálón Lomax amerikai folklórgyűjteménye
- Szintén zenész? Bárkiből az lehet! - Muzikálissá tesz egy gép (2. rész)
- Szintén zenész? Bárkiből az lehet! - Muzikálissá tesz egy gép (1. rész)
- Ingyenesen letölthető Heaven Street Seven-dalok Mikulásra
- Debütált a Google Music
- GarageBand: már iPhone és iPod Touch készülékekre is
- Alkalmazás: az is lehet zeneszerző, aki még nem játszott hangszeren
- Mától interaktív zeneszolgáltatás weben és telefonon: indul a ZeneCenter
- Félezer reklámfilmzenéből kiválasztották a legjobbakat
- Stúdióba invitálja a fiatalabb zenészeket is a djuice!
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.