Innovációs díjat nyert a félig áteresztő tükör
A szakmailag legjelentősebb európai fotó-, és képalkotás területével foglalkozó magazinok (TIPA) innovációs díját 2011-ben a Sony félig áteresztő tükör technológiája nyerte el.
A hagyományos DSLR fényképezőgépekkel összehasonlítva a félig áteresztő tükör technológia (SLT) fix kialakításával gyakorlatilag kétfelé osztja a fénysugarat, amely így a fő képszenzor illetve a különálló fázisérzékelős autofókusz szenzor felé veszi az útját.
A Sony az α55 és α33 fényképezőgépeknél alkalmazta először a félig áteresztő tükör technológiát, amellyel ezek a kamerák megteremtették a 7 illetve 10 kép/mp felvételi sebesség lehetőségét. Az SLT gyors és precíz autofókuszt biztosít még mozgó tárgyak esetében is, akár Full HD videofelvételt akár fényképet készítünk.
Kapcsolódó cikkek
- A Sony bemutatta az Xperia P és Xperia U okostelefonokat
- Négy új Xperia készülék a Sonytól a CES-en
- Bemutatkozik a Sony első okostelefonja – az Xperia S
- Sony Xperia Nyphon – Ericcson nélkül
- Egységes Full-HD 3D szemüvegek
- Csúcs notebook a Sony-tól - VAIO Z
- A Sony biztonsági ellenőrzést végez az LCD televíziókon
- A Sony két modellel lépett be a tábla PC piacra
- Sony SX21E: Kamera vagy távcső?
- Könnyen kezelhető Sony vaku kreatív fotósoknak
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.