Áruház, portál, média, szolgáltatás: Fotexplaza
A Fotexnet portfóliójának tervezett része egy full-service on-line médiaügynökség üzemeltetése, amely kampányok megtervezésén és lebonyolításán túl kreatív, kereskedelmi és teljes körű B2B-megoldások elvégzésével, fejlesztésével is foglalkozik majd. A business-to-business megoldások tervei közt rádióállomások zenei archívuma, biztonságos fizetési rendszer internetes bankkártyahasználóknak, labdarúgójátékos-archívum, csoportos áruvásárlás szerepel.
A Fotexnet Plaza szerdán megnyílt zeneosztálya már nyitáskor mintegy 25 000 különböző CD-t, illetve kazettát tartalmazott. Az év végére várhatóan 60 000 címre, egy év alatt 100 000 termékre bővül a választék.
A zeneáruház címoldala naponta megújul; azon nemcsak a napi és heti ajánlatok, valamint az aktuális akciók szerepelnek, hanem itt található a Fotex-plaza top 40-es listája is. Természetesen valamennyi bemutatott termékről - annak képére vagy címére kattintva - eljuthat a látogató az adott cikk saját oldalára, ahol további információkat olvashat az áruról.
A címlapon keresőmező áll rendelkezésre a konkrét név vagy cím szerinti kereséshez, illetve az új vásárlók itt regisztrálhatják magukat.
A zene nyitólapjáról több műfaji kategória (alternatív, blues, dance & DJ, egyéb, filmzene, musical, folk, jazz, komolyzene, mulatós, pop, rap & hip-hop, rock, soul-R&B, tánczene) főoldalára lehet eljutni, mely oldalak kétheti rendszerességgel új címlappal jelentkeznek - mindennap valamelyik másik oldal. Ezeken a címlapokon az adott kategória top 10-es listája is látható, valamint további alkategóriák szerinti csoportosítások segítik a könnyebb eligazodást.
A toplisták között nemcsak eladási listák és aktuális (rádiós, televíziós stb.) slágerlisták, hanem egy-egy közösség, iskolai osztály, rajongói klub favorizált albumainak a gyűjteménye is szerepel.
A Fotex-plaza által nyújtott egyedülálló szolgáltatás a "más szempontok szerinti" keresés, amely az interneten a szakavatott bolti eladó személyét helyettesíti, s amely lehetővé teszi az adott termékek "kicsit más" szempontok szerinti megtalálását. Például esős napra, gyerekeknek, rosszkedv ellen, bulihoz és még több más szempont, illetve ezek kombinációi alapján lehet válogatni. A keresések nyomán kapott listákat a látogató növekvő vagy csökkenő sorrendbe rendezheti az ábécé betűi, a megjelenés dátuma vagy az ár szerint, illetve az összevont listán kívül külön kérheti a CD-ket vagy a kazettákat. Várszegi Gábor a site-ot bemutató sajtótájékoztatón elmondta, hogy a cég a kereskedelem mellett az on-line világ teljes meghódítására készül, vagyis legalábbis a partnerek, üzletfelek irányában internetszolgáltatóként is fel kíván lépni a cég, és kiépítik a tartalomszolgáltatást az e-commerce mellett médiaként, illetve közösségszervező szolgáltatásként is. A szeptemberben induló általános portál könnyen kezelhető felhasználói felületet kombinál nagyfokú tartalmi és arculati testreszabhatósággal. A látogatók egyszeri regisztrációval a portál összes szolgáltatását igénybe vehetik a hálózati játékoktól az Fotex-plazán keresztül a fórumokig anélkül, hogy a különböző funkciókhoz ismételten be kellene jelentkezniük. Mint média rövid, szerkesztett kül- és belpolitikai híreket, kulturális információkat, rádió-, televízió-, moziműsort, informatikai, üzleti és sporthíreket kínál a site elsősorban, főleg szelektált külső partnerekre támaszkodva. (Több más nagy portálhoz hasonlóan informatikában a Fotexnet is a Prímet választotta médiapartnerének.) Az oldalon a hírügynökségi gyorshírek mellett megtalálhatók lesznek a szépségápolási tanácsok, a filmkritikák és ismertetők, vagy ismert szerzők publicisztikái.
A fotexnet.hu szeptembertől az internetes közösségteremtés már jól bevált formáit alkalmazza majd, a portálon különleges chat-roomok, fórumok, szavazások, interaktív toplisták lesznek.
A portál negyedik funkciója Magyarországon még nem látott szolgáltatástömeget fog tartalmazni. A már itthon is ismert interaktív szolgáltatások, mint például az apróhirdetések, többfelhasználós, valós idejű játékok, ingyenes e-mail postafiók, letölthető segédprogramok és zenék mellett a fotexet.hu a vállalatcsoport specifikumait kihasználó új alkalmazásokat is tervez, mint például az on-line fotóalbum, melynek segítségével a Fotex-hálózat üzletein belül interneten keresztül, digitális képelőhívást kínál. A szolgáltatás továbbá on-line, privát fotóarchívumot biztosít majd a felhasználók személyes képeinek.
Kapcsolódó cikkek
- FOTEXnet.hu áruház csak az átalakítás alatt tart zárva
- Ünnep a weben
- Ingyenlottó
- Új rovatokkal bővül a Fotexnet.hu tartalomszolgáltatása
- Terjeszkedik a Fókusz Online
- Tovább épül a Fotex netáruháza
- Ingyenes internet-hozzáférés Olaszországban
- Internetlátogatottság-mérés az AGB Hungarytól
- Méteres felbontású orosz űrtérképek a neten
- Bővíti szolgáltatásait a Fotexnet.hu
Reprezentatív kutatás a magyarok klímavásárlási szokásairól
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
AOMEI Partition Assistant Standard Edition 10.4.0
Az ingyenes partíciókezelő program képes a partíciónkat átméretezni, másolni, egy partíciót külön részekre osztani, klónozni, törölni stb.
Screamer Radio 2.8884.18519.0 (2024-04-28)
A Screamer Radio segítségével több ezer online rádiócsatorna műsorából válogathatunk, ezekből lehetőségünk van kedvencek létrehozására. A különböző csatornák között kereshetünk név, műfaj vagy ország szerint is.
Titkosítási tanácsok a Kingstontól
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.