Sikeresen debütált a Vodafone Digitális Kánaánja a Szigeten
A Vodafone idén is rengeteg szolgáltatással és élménnyel várta előfizetőit és rajongóit a Sziget Fesztiválon. A 30 méter magas Vodafone Torony nem csak látványban, hanem virtuális kiszolgálásban is rengeteget nyújtott a fesztivál látogatóinak. A Torony közel 300 nm-es LED-falán minden este fantasztikus fény- és hangshow-val kápráztatták el az összességében többezres közönséget. Ugyanitt teljes kihasználtsággal futott – összesen közel másfélezren játszottak vele – a Rocket Bullet Storm nevű mobiljáték óriásira nagyított verziója, amelyre nappal és éjszaka egyaránt sorok várakoztak. A játék népszerűségét mutatja, hogy még a legnépszerűbb amerikai techportálok is felfigyeltek rá – cikkeiket több százan lájkolták és osztották meg a különféle közösségi oldalakon.
Azon százak és ezrek, akiknek nem volt türelme kivárni a sort, az Élményteremben vigasztalódhattak az autós- és sport szimulátorokon. Az okostelefonosok a torony mellett felállított töltőpontot látogatták nagy előszeretettel, ahol egyszerre több mint 200 készülék akkumulátorát lehetett ingyen feltölteni – a héten összesen több mint 3000 mobil jutott erre a sorsra.
A Vodafone speciális alkalmazásokkal is készült a Szigetre. A több mint 1000 fesztiválozó által letöltött és 700 által aktívan használt „Vodafone Sziget 2011” segítségével senki sem maradhatott le az előre eltervezett koncertről, hiszen az alkalmazás figyelmeztetett, ha a felhasználó nem az általa előzetesen kiválasztott koncert helyszínén tartózkodott. Emellett elérhetők voltak az alkalmazásban a Szigettel és az előadókkal kapcsolatos legfrissebb hírek és információk, valamint a Sziget térképe az összes fontos helyszínnel együtt. További két alkalmazás, a Stage Manager és a Guide@Hand is elérhető volt a Szigeten, a három alkalmazást összesen több mint 2100-an töltötték le okostelefonjukra.
Sikeresen zajlott az érintésnélküli mobilfizetés, az NFC tesztje is. A kísérletben részt vevő 250 készülékkel több ezer fizetést bonyolítottak le, és az összes időközben felmerülő apró hibát sikeresen elhárították.
Fentiek mellett egy hazai rekordkísérletnek is színhelye volt a Vodafone Torony. A világszerte több mint tízmillió felhasználóval büszkélkedő Foursquare-t egyelőre csak néhány ezren használják itthon, de közülük több mint 250-en egy helyen voltak múlt szombaton: a Sziget Fesztiválon a Vodafone Toronynál! Ez Magyarországon először sikerült, a résztvevők jutalma egy virtuális kitűző, egy ún. „Super Swarm Badge” volt.
A Vodafone természetesen a Szigeten sem hagyta cserben leghűségesebb ügyfeleit: a Köszönet program 350 tagja várakozás nélkül, külön kapun juthatott be Közép-Európa egyik legnépszerűbb fesztiváljára. Szintén csak nekik szólt a kiterjesztett valóságon, azaz augmented reality-n alapuló Sztárkereső játék, amin a legügyesebbek és legszerencsésebbek NFC-képes telefonokat nyerhettek.
Kapcsolódó cikkek
- Aktivizálja a nézőt az IPTV
- Tudatos televíziós tartalomválasztást segítő honlap: Tévézz okosan!
- A legnagyobb orosz internetes keresőoldal is tiltakozik az információs törvény módosítása ellen
- Káoszt okozott egy Facebookon meghirdetett buli
- Bookline: Ha nyár, akkor szórakozás
- Májusban is emelkedett a digitálistelevízió-előfizetések száma Magyarországon
- A felhasználók bővíthetik a lengyel műemlékek adatbázisát
- Sziget - Óbuda több projekttel kapcsolódik a fesztiválhoz
- Magyar siker az Európai Unió E-befogadási versenyében
- Számítógépet kapnak a kistermelők, indul a GAZDANet program
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.